We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Neckermann

Hotel aan zee Estepona met zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Nice place 👍

Patrick,
    30-1-2018

Mooi, modern, lux appartement voorzien van alle gemakken met zwembad gelegen aan het strand.

Super naar de zin gehad en gaan dit jaar weer 😃👍

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie app in rustige omgeving

J Schouten,
    8-7-2014

We zijn hier een week geweest met ons kindje van 2 jaar. Er zijn twee appartement complexen (blok 1 en blok 2). Blok 1 heeft veel meer last van de weg die achterlangs loopt. Wij zaten in blok 2 in een 3 kamer app. op de begane grond (heerlijk!). Deze appartementen hebben een balkon van ongeveer 7 bij 8 meter. Ideaal als je kleine kinderen hebt, omdat ze dan lekker kunnen spelen. Het app. was voorzien van 2 badkamers incl. toilet. Eén badkamer had ook een bad met whirlpool functie. Tevens zijn de app. heel schoon en voorzien van WiFi. Het complex heeft een mooie rustige eigen privé tuin met 2 zwembaden, vanuit deze tuin kan men zo het strand benaderen. We hebben hier geen spijt van gehad.

Denk wel dat er een tekort aan ligbedden zullen zijn in het hoogseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Fantastisch appartement

Jan,
    20-9-2013

Grote hal, ruime kamer en ruime slaapkamer beiden met schuifpui naar een enorm balkon waarop een vaste bbq en een jacuzzi. Trapje naar een tweede balkon met een afdakje. Badkamer met 2 wastafels en ligbad (whirlpool) en douche. Compleet ingerichte keuken met vaatwasser, was machine, grote koel-vries combinatie, broodrooster, fruitpers, koffieapp, waterkoker, ruime sortering pannen, borden en bestek. Airco en WiFi.

Gesitueerd op een prachtig aangelegd park. Minpuntje: geluid van de weg is hoorbaar, met deuren dicht binnen (airco) valt dat erg mee.

Minpuntje2: in de buurt alleen dit soort complexen, geen dorpje met restaurants op loopafstand. Wel Albayt resort op enkele kilometers.

Gereisd met partner in september 2013

Alle comfort, rust en ruimte.

Dos Hermanos,
    30-6-2013

Albayt beach is een prima uitvalsbasis met huurauto. Ruime luxe appartementen alle comfort, badkamer met bubbelbad en douchekolom en super groot terras.Zwembad met ligweide. Strand lager gelegen niet echt om te liggen. Omgeving niet geschikt om te wandelen,alleen via strand verderop gelegen restaurantje te bereiken.Voorzijde ligt direct aan drukke autoweg. De auto heb je dus echt wel nodig om b.v. naar Estepona te gaan.

Gereisd met partner in juni 2013

Plek met mooi zicht op zee!!!

jolande,
    12-5-2013

Het is een plek waar je alleen met een auto vandaan ergens kan komen. Dit is wel een nadeel. De streek zelf is prachtig! Er staat 5 sterren maar vindt ik niet helemaal, inrichting ziet er prachtig uit maar er kan een stuk beter worden schoongemaakt. Eerste dag poetsdoeken gekocht en dit zelf maar gedaan. Wat geluidruchtig en geen super bedden. Als je er lekker op uit gaat kom je verder weinig tekort in het appartement!

Gereisd met partner in mei 2013