We hebben een aantal aanbieders voor Estepona voor je op een rij gezet:

Reviews over Estepona

Mooi, verzorgd aparthotel complex

Cools,
    5-6-2018

Mooie, propere ruime kamer. Tuin en zwembad heel mooi, en proper onderhouden. Vriendelijk personeel. Bij een wens, direct geholpen. Ontbijt lekker, in buffetvorm.Alleen dinner in buffetvorm was simpel. Hadden dit niet bijgeboekt. Mogelijkheid om per dag te betalen. 9 euro ontbijtbuffet en 18 euro dinner buffet. Ligging voor ons super, rustig met mooi zicht op kustlijn. Wel auto nodig. In de directe omgeving Lidl en mercado 1,5 km. Topvakantie!!

Gereisd met partner in mei 2018

Mooi verzorgd complex

Angelie,
    5-9-2016

Prachtig complex, netjes, schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een mooi ruim appartement, met balcon, fijne bedden en een zeer ruime badkamer. Je hebt alleen wel een auto nodig want te voet naar het strand en centrum van estepona is niet te doen. Mochten wij nog eens naar estepona gaan dan komen we hier zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Echt goed!

Drie volwassenen,
    4-9-2015

Een auto is echt een must, parkeerplaats is eigenlijk altijd vol maar in de straatjes er omheen is altijd wel plaats.

Het ligt 1,2 kilometer bij de winkels vandaan (splinternieuwe Lidl)

Wij hebben een heel mooi appartement met zicht op het zwembad en zee gehad. We hadden dit ook als preferentie opgegeven. Het hele complex is erg mooi en netjes.

Aan het grote mooie zwembad Kan de animatie luidruchtig zijn als je er niet van houd, maar dit is tijdens ons verblijf twee keer drie kwartier per dag geweest.

De animatie vonden wij echter leuk om naar te kijken.

Er zijn meer dan voldoende ligbedden aan het zwembad, wij konden altijd wel vrije bedden vinden. Er zijn wel enkele bedden waar het hoofdeinde niet meer omhoog van kon maar ook een aantal splinternieuwe.

Als je niet van luchtbedden, banden, ballen en gevechten in het zwembad houdt dan zit je daar goed. De altijd aanwezige badmeester let daar erg op en is onverbiddelijk.

Wij hebben dit als prettig ervaren.

Gereisd anders in augustus 2015

Mooi resort

Wouter,
    23-6-2013

Mooi resort, wel weinig parkeergelegenheid. Goeie uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Auto is een must!

Gereisd met partner in juni 2013

mooi complex

Marieke,
    15-6-2013

Ons 2 kamer appartement was ruim en schoon en balkon ook prima.

Schoonmaak moet je voor betalen en je krijgt dus ook geen schone handdoeken of lakens tijdens je verblijf (of tegen betaling)

In de badkamer 1 grote en 1 kleine handdoek p.p. en een badmat.

Keuken had 1 soeppan en 1 koekenpan die niet tegelijk op de kookplaten passen dus je moet creatief kunnen koken.Verder wel voldoende servies en bestek om je mee te redden

Fijn zwembad en gelukkig geen handdoekleggers gezien. Ook voor de kinderen is er een ondiep gedeelte en ook een klein badje met speeltuintje naast het grote zwembad.

Je moet van lopen houden en anders echt een auto huren want het ligt nogal afgelegen van alles. Ruim een kilometer voor bushalte en bijna 2 kilometer naar strand.

Pepe's Beach bij het strand beneden is een fijne plek en goed te bereiken via de loopbrug vanaf de supermarkt om de Benzinepomp heen passeer Minigolftoren aan de rechterkant en je loopt zo naar het eind van de straat het strand op.

Gereisd met vrienden in juni 2013