appartementen in Söll

We hebben een aantal aanbieders voor Söll voor je op een rij gezet:

Reviews over Söll

• 9Fam Jammaers29-02-2020

Mooi uitgebreid skigebied met brede rode pistes

Super verblijf in ferienwohnung Lechenhof Salvenberg-Soll van Familie Feiersinger, vlak naast de piste, easy ski-in ski-out op 10 meter van de woning. Zeer vriendelijke eigenaar! Mooi uitzicht! Topappartement met 3 slpkmrs, elk voorzien met grote boxsprings voor 2 pers. 1 slpkmr kent additioneel een hoogteslaper. 2 badkmrs, ruime keuken met een grote tafel voor 8 pers. Living met 2 sofa’s. Talrijke gezellige eetgelegenheden op de piste. Rodelbaan passeert vlak aan het verblijf. Eigenaar stelt sleeën gratis ter beschikking. Avondski mogelijk van woe tem zat. Brede rode afdaling aan het verblijf is ‘s avonds tot 22u verlicht, net als de rodelbaan. Sneeuwzeker skigebied. Sneeuwkanonnen. Skiverhuur onderaan de rode afdaling langs het verblijf. De lift brengt je naar het middenstation en kidsweide/skischool. Nederlandstalige skimonitoren. Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig voor een onvergetelijke vakantie. Wij gaan zeker nog terug!

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 8Jolanda Spijker21-02-2019

Super...

Mooi skigebied 900 km dus goed te doen vanuit Nederland je kunt vanaf soll skiën naar scheffau Brixen Elmau Itter Westedorf Going dus veel mogelijk heden..

• 6Cultuur

februari 2019

• 8Desirée Denie08-02-2019

Genoten

Het skigebied Wilder kaiser heeft onze verwachtingen overtroffen. Goede liften, wijd uitgestrekt en variatie aan gave pistes. We waren alleen super teleurgesteld door de matige kwaliteit van de skischool. We bedenken of we teruggaan naar het fantastische hotel (Hexenalm) of dat we een ander dorp in het gebied uitzoeken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

januari 2019

• 8hans goossens03-02-2019

super skigebied voor zowel beginner als gevorderde

een heel mooi skigebied met uitgebreide mogelijkheden voor elke skieer

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2019

• 9Elizabeth Barneveld04-01-2018

Prachtig mooi

Afgelopen februari hier geweest voor een week skieen met ons gezin... helaas op de 3e dag is m.n man gevallen op de piste en daar ging onze vakantie. Hij werd van de piste afgehaald, dokter etc en ik met m.n 2 kinderen zo.n 5km alleen terugskieen, balen!!! Zenuwachtig ervan. Wat zal er aan de hand zijn. Hij had z.n hele knie verdraait. Ze wouden hem daar in Oostenrijk opereren maar de keus gemaakt om op de 4e dag terug te rijden naar Nederland...zo jammer dit. Maar 1 pluspunt ons vakantieadres in Sőll heeft ons voortreffelijk geholpen en lief geweest.. Hopen dat wij deze vakantie winnen om het weer te proberen....

• 9Cultuur

• 8J boersma14-12-2017

Super wil elk het liefst elk jaar

Alles was super in skiwelt.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Michel09-12-2017

Al 25 jaar naar dit gebied.

Supermooi skigebied. Goede restaurants zowel op de piste als in het dorp. Goede skischolen.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

februari 2016

• 10Joke18-11-2017

Gezellige plaats en mooi skigebied.

Söll is een leuke plaats en ligt centraal ten opzichte van het skigebied. Goede eetgelegenheden. Gezellige apré-ski.

• 10Uitgaanslevenn

• 9Eduard Bruinink05-03-2017

Geweldige gastvrijheid en 4 sterren dineren

Wij komen hier al 30 jaar en.....als je een keer heerlijk wilt eten op 4 sterren niveau ( met grote voorsprong de beste keuken van Soll ), wilt genieten van uitstekende wijnen, en van warme Oostenrijkse gastvrijheid wilt genieten, dan moet je zeker naar Genusshotel Hochfilzer gaan, ook heerlijk om eens op het terras te zitten onder het genot van een heerlijk drankje, en genieten van het fantastische uitzicht, ga hier dan zeker een keer naar toe. Vergeet de dinsdagavond niet, dan worden alle gerechten op de grill gemaakt, een ware smaak sensatie!!!!!

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

• 8ERLIE04-03-2017

Schitterend

Is een heel groot en van alle comfort voorzien skigebied met vele skihutten die een goede prijs/kwaliteit aanbieden, moderne liften en gelukkig bijna nog slechts enkele sleepliften. Iedereen vind er ook wel iets dat hem/haar bevalt voor Après-ski.

• 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur