Sorteren

Reviews over Sölden

Top vakantie op top lokatie

Martin
    16-8-2018

Schoon en netjes. Eigen parkeerplaats. Eigenaresse vriendelijk en behulpzaam. Douche en toiletten schoon incl de handdoeken. Aanrader is de ötztal kaart,schilt je veel geld op bv de skiliften en andere bezienswaardigheden waarbij jw toegang moet betalen. Apartement is een aanrader ook met kleine kinderen

Wauw, wat een super uitzicht

Familie Goldewijk
    13-8-2018

Appartementen waren goed verzorgd. Chalet stond hoger op de heuvel. was wel even rijden iedere keer. Maar het uitzicht was zeer de moeite waard. De eigenaar was zeer sympathiek, had goede tips en liet je erg vrij. Mooie ligging waar vanuit je hele mooie tochten kon maken. super vakantie gehad. 3-kamerappartement gehad. was ruim genoeg voor ons vieren. we hadden 2 oudere kinderen bij ons.

Aanrader . Goed voor weinig geld.

Bert
    6-8-2018

Een goed appartement op een prachtige plek. De twee oudere kinderen vonden een camping wel gezelliger maar we hebben toch een prima 4 dagen gehad. Appartement ligt prachtig met balkon uitzicht op de bergen en het mooie dorp Solden onder je in het dal. Top ! Wel wat oudere appartementen maar wel goed en netjes. Overdag met de Otztal Card de bergen in... Aanrader voor hen die niet te hoge eisen stellen. We hadden een tweekamerappartement voor 4 personen. Goed te doen maar dan wel beperkt ruimte. Een grotere kamer was niet meer beschikbaar.

Super!

Miranda
    12-4-2018

Super! Kregen nieuw appartement, groter dan we geboekt hadden. Was toch vrij, als bedankje dat we 2e keer kwamen. Heerlijke bedden, kleine maar praktische badkamers. Om de 2 dagen nieuwe handdoeken, broodjesservice. Vriendelijke en zeer gastvrije eigenaren. 5 minuutjes van Giggijoch.

Geen minpunten!

prima ligging

Wendy
    22-3-2018

Prima ligging tegenover de lift van waaruit je direct doorkunt naar de gondel

Bedden zijn heerlijk !