Reviews over Sölden

Het was een fantastische vakantie!

E.F. Butselaar,
    11-11-2018

Hier met vakantie zijn, is echt de moeite waard. Zeer mooi , schoon en ruim appartement. Frau Andrea is een warme, enthousiaste gastvrouw. Als gast voel je hier zeer welkom.

Het huis is gelegen in een mooie omgeving, veel wandelroutes die zeker de moeite waard zijn. Met de Sölden-kaart heb je je eigen auto eigenlijk niet nodig gedurende de vakantie. Met de bus kom je bijna overal, de liften zijn veelal gratis toegankelijk. Kortom wij hebben hier twee weken lang genoten van alles en iedereen en bevelen het huis van Frau Riml ten zeerste aan.

prima ligging

Wendy,
    22-3-2018

Prima ligging tegenover de lift van waaruit je direct doorkunt naar de gondel

Bedden zijn heerlijk !

Zeer aangenaam geweldig

Martin deBruijn,
    20-3-2018

Super appartement schoon groot luxe. Geweldige familie om je vacantie bij door te brengen

Super goed

Van Oostveen,
    17-3-2018

Dit is echt een aanrader. We werden enorm warm ontvangen en alles ziet er spik en span uit. Elke ochtend een uitgebreid ontbijt buffet en altijd een vers eitje. Tevens kwamen de eigenaren altijd een gezellig praatje maken en vroegen hoe het ging met je en gaven leuke tips om een gezellige dag te hebben. Niets was teveel. Echt top!!

Super verblijf! Echt niets op aan te merken!

johan,
    14-3-2018

Super mooi net appartement. Ligging is prima, lopend met ski but of met taxi ben je in no time bij de liften of in het centrum. Leuke sauna voor gezamenlijk gebruik. Nette parkeergarage en zeer nette ski ruimte. Echt niets op aan te merken!! Eigenaresse spreek zelfs meer dan redelijk Nederlands. Voor vragen of boekingen kun je haar echt probleemloos even bellen!!