Solda - Sulden am Ortler

We hebben een aantal aanbieders voor Solda - Sulden am Ortler voor je op een rij gezet:

Wellness hotel Solda - Sulden am Ortler

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Weer & Klimaat Solda - Sulden am Ortler

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°17°19°18°16°11°
Min. temp. (℃)-8°-8°-5°-1°-3°-7°
Dagen regen6667101011118666

Reviews over Solda - Sulden am Ortler

• 7pimvandongen12-04-2014

Gezellig, maar beperkt qua skien

Het skiegebied is gezellig en rustig, maar vrij beperkt. De 3 gebiedjes zijn niet geweldig met elkaar verbonden en daarom is de keus die je op een dag hebt, vrij beperkt. Wat me tegenviel was de bewegwijzering op de piste. Ik ben gewend om op de pistes om de paar honderd meter een bordje te zien, maar in dit skigebied is het niet aangegeven waar je bent. Ook bovenaan de piste is het vaak niet te zien welke opties er zijn. Dat maakt het allemaal erg verwarrend, zeker als je er voor de eerste keer bent. Het zorgt ervoor dat je steeds met je kaartje van het gebied in de hand moet staan om te kijken waar je heen moet skien. Na een paar dagen skien heb je de pistes eigenlijk wel allemaal behoorlijk veel gehad, dus dan gaat de beperkte grootte wat in de weg zitten. Een paar (verbindende) pstes erbij en het wordt allemaal een stuk aantrekkelijker!

• 7Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 7Après ski
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8ettore16-08-2013

Pace, tranquillità, salute.

Perfetto per me. Poco turistico, vette alte, poco rumore, aria fresca e sana, acqua meravigliosa.

• 8Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2013

• 8candy_mulder_119-07-2016

Fantastisch voor wie rust wil.. :-)

Heel klein, maar gezellig.

• 7Sfeer in stad
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 8Gisela Winzen09-08-2015

Super Wanderwege vorbildlich gekennzeichnet

Schöner ruhiger nicht überlaufener Ort, leider zu wenig Geschäfte nur ein Spar Markt mit wenig Angebot hatten zum Glück im Hotel Gampen gebucht, in dem es uns an nichts fehlte

• 6Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2015

• 8TH van der Graaff11-02-2007

Sneeuwzeker,rustig bij de liften zelfs in de crocus gemoedelijk dorp vriendelijke bevolking,redelijke priizen voor consumpties Hotel waar wij al jaren komen Sport Robert zeer goed wat prijs kwaliteitsverhouding betreft nadeel zeer lange reis per auto

• 6Skigebied gevorderden
    • 8Skigebied beginners
    • 4Après ski

Gereisd met familie in februari 2006

• 9jupeli18-06-2012

zeer mooi gelegen dorp

uitstekende uitval basis om de Stelvio te verkennen

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Frank06-08-2011

Wandelen op topniveau

In mijn jeugdjaren hier al enkele keren geweest, nu met partner. Ideale bestemming om te bergwandelen, door de liften kan je snel naar noger niveau en daar vrij makkelijk rondwandelen. Oversteek naar andere valleien is ook mogelijk. Weg er naar toe is ook al prachtig, ortlergebergte dus ook en zeker ook stilfserjoch (stelvio pas) : daar ben ik al langs beide zijden afgedaald, steeds even prachtig met sneeuw en marmotten. Uitstappen naar Meran en andere dorpen. hoogtepunt : route naar de Payer hut.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 1998

• 8cpiombino03-09-2015

Frequentata sia d'estate che d'inverno.

Le piste da sci no sono tantissime, ma immerse nella natura e belle. Non semplici, quindi non adatte principalmente a principainti.

• 9Sfeer in stad
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Fam. De blander10-08-2014

mooie berglokatie

Solda heeft een zeer goede ligging, omgeven door mooie bergen op wandelafstand en 3 liften + 1 in aanbouw. rustig dorp waar je alles vind wat je nodig hebt. Ligt niet ver van interessante uitstappen voor wie liever niet te lastige wandelingen doet. Veel georganiseerde wandelingen waar men kan aan deelnemen.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

juli 2014

• 8Fam. Brouns03-03-2009

Sulden is Super

Wij waren met 2 gezinnen met grote kinderen van beginners tot gevorderden. Iedereen vond het geweldig. De natuur is adembenemend. Gebied niet groot maar wij hoeven niet elke dag een andere piste. Geen lange rijen bij de liften. Bussen prima geregeld en mensen ontzettend vriendelijk.

• 8Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners