We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Reviews over Sofia

Prima locatie, ruime studio

Karen,
    8-5-2017

Appartement Sofia Nexus Business (junior suite) beviel ons prima als uitgangspunt om Sofia te verkennen. Bedden waren goed, kamer schoon, badkamer prima (al was de grond nat na een douche, dit droogde ook weer snel). Locatie boven een supermarkt heel handig. Waterkoker, koelkast en kopjes aanwezig. Rest meenemen of bij supermarkt aanschaffen. Tram voor de deur, bussen op 5 minuten lopen. Kantoor Stay Nexus aanwezig, personeel vriendelijk en bereid iets aan te passen (wij wilden 2 dekbedden ipv 1 grote bv)

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek voor een prima prijs

Bastiaan,
    22-1-2014

Als je een appartement zoekt voor niet al te veel geld is dit een aanrader. De appartementen zijn niet super modern, maar voorzien van een keuken, woonkamer en slaapkamer. Dit alles op een ideale locatie in het centrum.

Gereisd met vrienden in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)