Skradin

We hebben een aantal aanbieders voor Skradin voor je op een rij gezet:

Reviews over Skradin

• 8givago08-11-2017

Klein stadje

Klein stadje langs de Krka rivier op 15 km van sibenik. Er zijn 4 kerken waarvan 1 orthodoxe, er is een mooie jachthaven.. Van hieruit kan men met het ticket voor de watervallen gratis gebruik maken van de pendelboten die om het uur naar de watervallen varen. De tocht duurt ongeveer 20 min.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8Conny29-06-2012

mooi gelegen aan de Krka rivier

Skradin is een klein dorp gelegen aan de Krka rivier en heeft een toegang naar het prachtige Krka Nationaal Park. In het dorp vind je een jachthaven met grote en kleine boten en de haven wordt bevolkt door een kolonie zwanen. Ook zwemmen er schildpadden rond. Aan de boulevard vind je verschillende restaurantjes en als je door de pittoreske straatjes slentert kom je langs de ijssalon met heerlijk zelf gemaakt ijs. Klim naar de oude burcht en je hebt een mooi uitizcht over het dorp en de rivier. Aan de rand van het dorp vind je een kiezelstrand en kun je zwemmen in het heldere water.

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Janet Brugge10-09-2008

Topstadje!

Zomer 2008

Skradin was één van de bezochte plaatsjes, we verbleven hier een paar dagen. Het waren topdagen! Erg gezellig, wel druk maar dat past wel bij dit stadje! Genoeg te doen, van leker eten tot een bezoek aan de Krka watervallen waar je ook lekker kan eten. We komen zeker terug!

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2008

• 8keizer11-03-2008

Henk & Mary.Stranden vuil en in het plaatsje skradin niks te doen.Wij gaan dus nooit meer naar skradin. Juli 2007

• 8Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd in maart 2008

• 7annelies29-09-2007

Gezellig plaatsje, waar niet zo heel veel te beleven valt, maar dat de toegang is naar het schitterende Krka Nationaal Park.
    Zittend op een bankje aan de jachthaven kan je genieten van het uitzicht en de bedrijvigheid op de vele jachten, van heel eenvoudige tot super luxe. Een klauterpartij naar de burcht is zeker de moeite waard: de beloning is een prachtig uitzicht!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in september 2007