appartementen in Skopelos

appartementen Skopelos

We hebben een aantal aanbieders voor Skopelos voor je op een rij gezet:

Ross Holidays

Dagen regen976421112459

Reviews over Skopelos

• 8Gerdien05-10-2019

Fantastisch eiland . Wij zijn 1 week hier geweest

Prachtig eiland mooi groen en mooie stranden een prachtig opgeruimd eiland.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 7Loes25-06-2019

Mooi eiland voor één week

Wij zitten in een klein appartementen complex (agelos) op loopafstand van de stad skopelos. Een echte griekse stad met witte huizen met bruine en blauwe luikjes. Er zijn veel gezellige smalle steegjes. De stad bestaat verder uit een drukke boulevart met veel eettentjes. Overal klinkt de griekse muziek. 's avonds oogt het extra gezellig door alle lichtjes. Ook is het 's avonds een stuk drukker op straat. Er zijn leuke winkeltjes die tot 's avonds laat open zijn. Bij de stad zit een redelijk grote haven. Van hieruit kun je leuke boottochten boeken die naar alonissos gaan, voor een goede prijs heb je een leuk uitje voor de hele dag. (aanrader). Tevens gaan hier boten naar skiathos. Op het eiland bevinden zich verder nog een aantal kleine plaastjes met ook gezellige steegjes en witte huizen. Er zijn veel mooie stranden. Met de scooter kun je het hele eiland over. Alleen zijn de wegen helaas niet allemaal goed begaanbaar.

• 6Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ineke16-06-2018

Mooi Grieks eiland.

Mooi groen Grieks eiland voor een korte vakantie van 8 dagen. Hebben het gehele eiland met de scooter verkend. Genoeg strandjes om te bezoeken. In Skopelos stad veel leuke restaurantjes van goede kwaliteit.
    Minpuntje : Lang moeten wachten op Skiatos op de boot naar Skopelos. We hadden een vroege vlucht en konden helaas pas om 15.30 met de boot de oversteek naar Skopelos maken.

Verder heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Conny10-10-2017

geweldige stad en mooi eiland

Skopelos-stad is een geweldig, klein tegen de heuvel op gebouwd stadje waar je heerlijk kunt dwalen door de steile straatjes met hun mooie en minder mooie huisjes. Overal zie je kerkjes en kapelletjes, helaas bijna allemaal dicht, wel zijn er een aantal kloosters buiten de stad te bezoeken. Vanaf boven heb je een mooi uitzicht op de stad en de baai. Je vindt er genoeg horeca en winkeltjes maar het blijft er knus en authentiek. Het eiland Skopelos is heel groen en biedt ook nog verschillende andere authentieke plaatsjes. Huur beslist een auto om die te kunnen verkennen. Verder kun je er redelijk goed wandelen en zijn er mooie strandjes aan de baaien met helder water. Helaas zijn de meeste stranden met kiezels en grind, er is maar 1 echt zandstrand. Wij zijn een week op het eiland geweest en hebben het erg goed naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Denise25-09-2017

Geweldig eiland!

Veels stranden met kiezels maar wel prachtig dus waterschoentjes mee!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2017

• 8sterwake11-07-2017

prachtig eiland

prachtig groen eiland met mooie stranden en baaien. hartelijke bevolking. de locaties van de film mama mia vallen wat tegen en op n enkel klein klooster na is er niet zo veel historische bezienswaardigheid. kom je voor rust,zwemmen en wandelen is het een prima plek .

• 6Cultuur

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8karin07-09-2016

Erg mooi

Prachtige natuur, veel strandjes, goede restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Wim-S25-08-2016

Prachtig, minder druk, nog echt Grieks eiland

Zijn al op 20 eilanden geweest maar Skopelos behoort bij de besten. Waren in Skopelos-stad. Heerlijk klimaat. Niet gigantisch druk, leuke boulevard en haven, veel winkeltjes en restaurants. Goed en goedkoop Openbaar vervoer, wel erg druk.Vooral het wandelen in de oude straatjes van de Oude stad die de berg op gaan is super leuk. Mooie boulevard. Het strand is wat verder maar is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de busjes van Michalis (Aan de oostzijde van de boulevard bij het kleine strandje). Deze taxibusje brengen en halen je voor € 5 - € 6 pp. De mooiste stranden vonden wij Agnontas (klein), Milia of Limnonaris (de mooiste). Ook de Mama Mia excursie met de bus is wel aardig, de Mama-Mia film in een achtertuin in de stad en de veerpontreis naar Skiathos of Alonissos. Al met al hebben wij ons in de 14 dagen dat wij er verbleven niet verveeld. Fijne restaurants Platanos, Seaside, Soupa, Gusto of Ta klimata. Voor heerlijke koffie in het blauwe huis Swell. Aanrader om heen te gaan!

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Hein en Janine12-08-2016

Skopolos niet hopolos

Mooi groen eiland, we hadden prima appartement met bar zwembad. kiezelstranden maar oke! Goede restaurants o.a Muze net buiten de haven top eten . alle witte wijnen die wij geproefd hebben prima ook de huiswijnen. We hebben genoten op Skopolos ook het varen met de Ferry naar Skiathos , Alinissos en in Skiathos boot tocht rond Skiathos top ondanks de harde wind.

• 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2016