We hebben een aantal aanbieders voor Skiathos voor je op een rij gezet:

Zou zo weer gaan!

Charlotte,
    6-11-2018

Gastvrije familie, mooie ruime

nette kamers en een prachtige tuin! De familie doet er alles aan om

je een fantastische vakantie te geven! Je voelt je super welkom en je kunt er s’avonds heerlijk dineren voor een klein prijsje (aanrader!) Skiathos is een prachtig eiland met mooie stranden en blauwe zee met helder water! Huur een auto of scooter en tour over het eiland, ik ben er inmiddels 3x geweest en die plek verveelt nooit! Tip: ga mee op de Eleni boot en geniet van de stranden en mooie plekken waar je alleen met de boot kunt komen! Wij gaan volgend jaar weer! Pas op, je kunt verliefd worden op het eiland ;-)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima appartement met prachtig uitzicht.

Fam. Rossenaar,
    26-9-2018

Net terug van 2 weken verblijf in Palmyra. Maria, de eigenaresse, was geweldig. Een erg lieve vrouw die duidelijk heel graag voor je wilt zorgen en zeer gastvrij is . De ligging is t.o.v. Skiathos Stad en het strand uitstekend. Echter, de drukke hoofdweg vlak aan het appartementencomplex vonden wij echt storend en jammer en dan waren wij nog in het na seizoen. Het uitzicht vanaf alle kamers is en zwembad is prachtig. De schoonmaak is fantastisch. Dagelijks worden de bedden opgemaakt en gepoetst en wordt de afwas voor je gedaan. Ook de handdoeken worden heel vaak verschoond. De inrichting van het appartement is prima maar eenvoudig. Zeker niet luxe. Er is in de keuken zeer weinig aanwezig. Zo ontbreekt alleen al iets simpels als een snijplank. Dat vinden wij echt een minpunt. De douchecabine is fijn maar lekte. Skiathos is klein maar fijn met gezellige stad. Palmyra is eenvoudig maar prima met Maria als top gastvrouw!

Gereisd met partner in september 2018

Voor ons het mooiste Griekse eiland tot nu toe

Fons,
    30-7-2018

Het is prachtig gelegen heeft een eigen tuin met zwembad direct aan het strand. Zes keer per week wordt er schoongemaakt. Twee kamer appartement heeft twee badkamers met douche. Bijzonder vriendelijk personeel. vanaf hier is per auto het hele eiland goed te bereiken meestal binnen een half uur. Leuke eenvoudige Taveerne met bar aan het strand.

Prijs kwaliteit verhouding met winst voor de boeker.

Prima busverbinding met de hele Zuidkust. lopen naar het centrum is ± 30 minuten.

Wat mij het meest verbaasd heeft en geweldig was zijn de goed bewegwijzerde hikepaden over het zeer groen eiland.

Ik kan het iedereen aanraden.

Gereisd met partner in juni 2018

geweldig, ga er zeker nog een keer terug

jolanda,
    26-7-2018

heerlijk appartement. Ligt langs een weg, maar daar hebben wij geen last van gehad. met de deuren dicht vanwege de airco hoor je niet veel, ook omdat het s'avonds niet druk is met het verkeer. Bedden zijn goed (met geplastificeerd beschermhoes: jammer maar wel hygienisch). Douche is wat aan de krappe kant, maar een goede douchestraal. Geen stopcontact in de douche ruimte. elektrisch kookplaatje 2x en magnetron. waterkoker heeft alleen geen stop, dus blijft doorkoken. Verder is het noodzakelijke bestek/borden en pannen aanwezig. Er wordt goed schoongemaakt . Gezellig klein zwembad en ook Maria is heel gezellig. Je kan alles aan haar vragen. Om er te komen, moet je een klein stukje langs de weg lopen. Weg oversteken en je zit op het strand, waar leuke strandtenten zitten en je s'avonds heerlijk kunt eten ( wel van te voren reserveren, wil je verzekerd zijn van een plekje)

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Hestia Kok,
    23-7-2018

Fantastische gastvrouw en gastheer! Heerlijk zwembad en adembenemend uitzicht. Goed eten en een rustig zwembad. Hier komen alleen Nederlanders en Scandinaviërs, dus geen luidruchtige mensen aan het zwembad of naast je eigen appartement. We gaan zeker een keer terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018