We hebben een aantal aanbieders voor Skala Kallonis voor je op een rij gezet:

Jeroen,
    15-4-2019

Paradijs op Lesbos fantastisch

Gereisd met partner in september 2018

Sfeer, hartelijk, schoon, luxe, hier moet je zijn!

Roza,
    22-1-2019

Wij hebben weer geboekt voor Kaloni Village. Dit parkje blijft toch wel bijzonder. De huisjes stralen een zekere luxe uit zoalls je dat eigenlijk niet verwacht in Griekenland. Schoon, wasmachine, grote Amerikaanse koelkast, goede bedden en een badkamer met (op aanvraag) een bad. Dan het parkje zelf; ondanks dar het praktisch aan zee ligt, per vijf-zes huisjes een zwembad. Een restaurant / bar waar je ontbijt maar ook tussendoor terecht kunt voor een kop koffie of een drankje. Lunchen en dineren kan hier ook. Uitstekende keuken met een nog betere prijs- kwaliteits verhouding. Ook ideaal voor gezinnen met wat kleinere kinderen, zo ben je niet altijd genoodzaakt om zelf iets klaar te maken of te gaan eten in Skala Kaloni. Ook een leuk plaatsje met gezelligee tavernes aan zee en op het pleintje. Voor ieder publiek is er wel iets te vinden! Het is aan de zuidkant van Lesbos nog zo bijzonder rustig.. zo authentiek ..wij tellen alweer af !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super vakantiepark, mooie huisjes en rust

Y.Bezemer,
    12-10-2018

Wij zijn er nu voor de 5e maal geweest en het is en blijft een geweldige vakantie. De huisjes zijn mooi en worden goed schoongehouden. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Het ontbijt is goed en als je is anders wilt helpen ze altijd. Ook het avond eten is er goed, en niet duur. Je hebt per 6 appartementen een mooi groot zwembad met ligbedden en een parasols dus ook daar is het goed vertoeven, Het is er lekker rustig en met de auto kun je hele hele eiland verkennen. Kortom een echte aanrader.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad

Jeroen,
    1-10-2018

Prachtige accomodatie met super vriendelijk personeel en een meer dan prima keuken. We hebben hier super genoten

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijke relax vakantie met lieve mensen.

Susan Schomaker,
    26-9-2018

De huisjes zijn eenvoudig ingericht maar voorzien van alles wat je nodig hebt. Prachtige groene oase van palm, bananen en andere fruit bomen! Wachine was ook heel fijn om te hebben. Het enige minpunt waren de matrassen en kussens. Die zijn hard en het babybedje was een box met een opgevouwen kleed wat diende als matras. Dagelijks wordt het appartement schoon gemaakt en handdoeken vervangen zoals in een hotel. Al het personeel en de familie zelf zijn uiterst vriendelijk en doen alles voor je. Ze zijn dol met kinderen. Wanneer ons kind sliep werd het eten gewoon opgediend in ons huisje, top! Ook super fijn vond ik dat ik met de babyfone bij het zwembad kon zitten wanneer ze sliep. Zwembaden worden dagelijks schoon gemaakt. Water is niet verwarmd, dus voor baby's wel koud. Eten was overall ook erg goed. Ontbijtbuffet erg lekker! Directe omgeving vond ik niet veel aan, auto huren is de oplossing. Wij komen hier graag nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018