appartementen in Siviez

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Siviez

Reviews over Siviez

• 9Vermeir Sylvia17-06-2010

Fantastiche plek!

wij gaan al enkele jaren op vakantie naar Siviez, wellis waar in de zomer. het is een schitterende plek die ons elk jaar tot rust bent. we genieten volop van de rustige en prachtige natuur, we bbquen in de bossen aan kabbelende bergriviertjes, geweldig! Onze kinderen hebben er de tijd van hun leven. Zeker een aanrader voor een rustgevende zomervakantie!

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

juli 2009

• 4Jeanette Murck04-07-2009

Het is voor ski fanaten

Het is een kale berg, met 2 slechte restaurants. Geen uitgaansleven. Maar temidden van 3 skiliften die je zo naar elke skibestemming brengen. Heerlijk rustig en sneeuwzeker door de hoge ligging

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 8Omgeving
    • 1Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Fam.Fischer06-03-2006

Siviez is een kleine wintersportplaats,ca.5 kilometer boven Nendaz!Er staan enkele mooie appartementen,1 supermarkt en enkele restaurants.De Liftinstallaties,Skischolen enz.,bevinden zich binnen een straal van 50 meter van alle appartementen!Vanuit Siviez heeft men directe verbinding met het enorme Skigebied 4-Valles,met meer dan 400 kilometer Skipistes en 100 Liftinstallaties!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur