• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Simpelveld

Klasse!

Gert Kroon (76)
    1-11-2018

Onze dochter had deze tip gegeven. En inderdaad: Waar vindt je zo iets moois voor zo'n scherpe prijs?! Werkelijk KLASSE. Jarenlang gingen we met de caravan vanuit het midden van het land naar het mooie zuid Limburgse heuvelland. Maar voortaan gaat onze voorkeur uit naar één van deze comfortabele appartementen met dat schitterende uitzicht.

Top locatie in een prachtige Hoeve.

Nanda Nietveld
    27-10-2018

Wat een geweldige locatie. Bij aankomst krijg je een rondleiding in de hoeve. Het is erg schoon, de bedden goed en aan spullen geen gebrek. Beneden ruim gedeelte om gezellig te eten. Met een groep zeker een aanrader. In 20 minuten ben je in Margraten en 10 minuten later zit je in Maastricht. Beneden staat een grote eettafel met goede stoelen. Vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het je hier naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.

Nel en Jan Evers met Fam. Janssen
    25-9-2018

Fantastische ligging. sfeervol huisje, privacy, gastvrije ontvangst.

Aanrader voor gasten die niet de grootschaligheid van een (pret) Recreatiepark zoeken.

Fam. de Boer
    29-7-2018

We zijn ook dit jaar weer 14 dagen in één van de appartementen van Hoeve Crijns geweest.

Dat was voor de 4e keer, en net als de vorige keren was het nu weer fantastisch, ondanks het

zeer warme weer. Het ontvangst en verblijf was zeer goed. José en Math weer bedankt.

Echt een aanrader!

Gerry en John
    28-7-2018

Tijdens de warme zomer van 2018 mochten we hier verblijven. Een gastvrij welkom met heerlijk stokbrood en kaas: een tractatie! De airco was met de hittegolf geen overbodige luxe, daar hebben we ook veel gebruik van gemaakt. Regelmatig werd geïnformeerd of alles naar wens was. Behulpzaam en geïntereseerd. We raden het echt aan: Rust, luxe en een mooie omgeving!