We hebben een aantal aanbieders voor Simpelveld voor je op een rij gezet:

Reviews over Simpelveld

Héérlijk plekkie

Tom Godschalk / Ernest Roza,
    22-12-2018

Wat een heerlijke plek! Appartement is gezellig ingericht en heeft alles wat je mag verwachten. Helaas regende het maar de tuin is mooi aangelegd en biedt voldoende privacy.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Gereisd met partner in september 2018

Klasse!

Gert Kroon (76),
    1-11-2018

Onze dochter had deze tip gegeven. En inderdaad: Waar vindt je zo iets moois voor zo'n scherpe prijs?! Werkelijk KLASSE. Jarenlang gingen we met de caravan vanuit het midden van het land naar het mooie zuid Limburgse heuvelland. Maar voortaan gaat onze voorkeur uit naar één van deze comfortabele appartementen met dat schitterende uitzicht.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Top locatie in een prachtige Hoeve.

Nanda Nietveld,
    27-10-2018

Wat een geweldige locatie. Bij aankomst krijg je een rondleiding in de hoeve. Het is erg schoon, de bedden goed en aan spullen geen gebrek. Beneden ruim gedeelte om gezellig te eten. Met een groep zeker een aanrader. In 20 minuten ben je in Margraten en 10 minuten later zit je in Maastricht. Beneden staat een grote eettafel met goede stoelen. Vriendelijke eigenaren doen er alles aan om het je hier naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar.

Nel en Jan Evers met Fam. Janssen,
    25-9-2018

Fantastische ligging. sfeervol huisje, privacy, gastvrije ontvangst.

Aanrader voor gasten die niet de grootschaligheid van een (pret) Recreatiepark zoeken.

Gereisd met vrienden in september 2018