appartementen in Simmerath

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Simmerath

Reviews over Simmerath

• 8Erik14-11-2018

Heerlijk!

Prachtige omgeving voor wandelen en mountainbiken, minder geschikt voor fietsen. Het mooi gelegen dorp Einruhr ligt aan het water en het grootste deel van het NP Eifel is lopend of met de boot te bereiken. Geen supermarkt in Einruhr, maar in de omgeving veel mogelijkhefen voor winkelen, shoppen en cultuur. Goede restaurants in het dorp 😋

• 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4Herbert20-10-2017

Auf Montage in Simmerath

Ich war für 3 Tage und 2 Nächte in der Nähe von Simmerath und ausser einem Besuch beim Discounter hat mich sonst gar nichts nach Simmerath gezogen. Simmerath liegt kurz vor dem Nationalpark Eifel und ist damit auch das Einfahrtrstor für die meisten Besucher. Sodaß die Straßen am Wochenende meist überfüllt sind.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Zakelijk gereisd in oktober 2017

• 10whermens_126-08-2017

Goed gelegen

Prima uitvalshoek voor uitstapjes bezoek aan wildpark bij uitstek een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Dirk28-06-2017

Simmerath is ons geweldig goed bevallen. De streek is er wondermooi en wij als wandelaars hebben daar ons hart opgehaald bij de heel mooie uitgestippelde wandelingen daar in de buurt. Ook de gezelligheid van de diverse horecazaken om een verpozing en een gezellige terras te doen is wondermooi. Wij komen er zeker nog terug..

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Wahlen29-05-2017

geweldig,prachtig gebied.

Sluit altijd een goede verzekering af,wij waren een weekend met 10 personen ,helaas kreeg een persoon een akute blindedarmontsteking en moest direct worden opgenomen in het paatselijke ziekenhuis ze is er ruim een week geweest in summerath niet s anders dan lof voor Allen die hiervoor geholpen hebben. Dit is weer eens de andere Kant van een vakantie ,maar we komen zeker bij deze vriendelijke mensen terug.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Herman E.27-05-2017

Mooie ligging van Einruhr aan de Obersee

Het dorp Einruhr is zeer mooie gelegen en ideaal voor wandelaars. Er zijn vele gemakkelijke wandelingen naast uitgebreidere trektochten mogelijk. Nadeel is wel dat het steeds meer bezocht wordt. De B 266 is van 7:30 u tot 20 u helaas druk (met het nodige lawaai). In Einruhr is geen supermarkt; in Simmerath zijn vele winkels.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2017

• 8Guido12-05-2017

Einrurh mooi gelegen en prachtige wandelingen

Mooie natuur en rustig gezellig

Gereisd met partner in april 2017

• 8A van Telgen07-05-2017

Mooi wandelgebied

Mooi wandelgebied, ook geleide tochten.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Wim Caris18-02-2017

Geweldig

Simmerath is een leuk klein dorpje, fantastisch gelegen aan een meer waar je een leuke boot tocht over kunt maken. De natuur is in een waar Fascinerend en het eten is zeer lekker en spot goedkoop. Wij gaan ieder jaar terug naar dit deel van duitsland.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 5christ30-09-2016

Stelt helemaal niks voor

Of ze wel een goede reden hebben om de reis daar te onderbreken of er langer te willen verblijven. Leuke plaats ik de buurt: Bad Munstereifel en Aken en in mindere mate Monschau

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur