appartementen in Silvaplana

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Silvaplana

Reviews over Silvaplana

• 7Joos Christian und Irene23-07-2015

Bündner Charm

Ruhige Umgebung und gute Busverbindungen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

juli 2015

• 7Rinus17-08-2011

Steriel dorp

Silvaplana is een steriel aandoend dorp aan de drukke doorgaande route naar het Comomeer, we waren er in mei en het was er somber, koud en nat maar de natuur was er desondanks prachtig, het dorp ligt nabij de Silvaplanasee, een meer waaraan een fraaie burcht is gelegen. Ten noorden van het dorp voert de weg naar de 2284 mtr hoge Julierpas, het is een prachtige bergroute, rond de pashoogte ligt half mei nog veel sneeuw en ondanks het barre klimaat rond de pashoogte beginnen er toch al heel wat bergbloemen te ontluiken.

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 1988

• 8Michiel Vercauteren02-08-2007

Silvaplana, ten Oosten van de Julierpass en ten Zuiden van St.-Moritz is mooi gelegen maar helaas veel druk verkeer 's ochtends en 's avonds. Wij zaten in Utoring De la Posta met uitmuntend uitzicht op de Piz Corvatsch maar ook bijna op het drukste kruispunt van het dorp. Dit dorp is wel een betaalbaar alternatief voor het mondaine St.-Moritz dat werkelijk surrealistisch is in de winter maar te doen in de Zomer. Heel het Engadin dal is een parel inzake wandelingen en 14 dagen is amper genoeg, het weer is helaas Oostenrijks dus regenjassen meenemen aub. Een bloemlezing van de to-do's op wandelgebied : Piz Nair, Fuorcla Surley/Cabane Coaz, Cabane Jenatsch. Diavolezza/Munt Pers, Georgy's hütte/Piz Languard, Cabana da Tschierpa, Morteratsch/Cabane da Boval, Cabane Segantini,... Kortom je zal je niet vervelen hier. Wel opletten als je de ondergrondse garage van Utoring De la Posta gebruikt, grote wagens krijg je bijna niet tussen de betonnen peilers geparkeerd. (Smal + Klein).

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving