appartementen in Sifnos

Reviews over Sifnos

• 9Wil Verheul16-05-2013

Mooi wandeleiland

Heerlijk om te wandelen. Niet te toeristisch, wel heel gezellig

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Veenstra01-10-2012

een mooie ligging ten opzichte van het strand

uitzicht op zee en ochtend zon Het zag er erg verzorgd en schoon uit Wat ontbrak was een goede koekepan of wok om zelf even iets te bakken.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 10Mr. TRAKADAS30-07-2012

best place

sifnos is a very nice island in Greece and everybody must visit it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Betty30-08-2011

Voor het echte Cycladengevoel!

Klein eiland met mooie stranden en witte huisjes met blauwe deuren en kozijnen. Griekenland van de prentbriefkaarten. Goede busverbindingen en heerlijk eten!

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Anoniem18-07-2011

Fijn eiland

Sifnos is een heel overzichtelijk en rustig eiland. Niet erg toeristisch en geen Nederlander te bekennen (behalve wij dan...). De bewoners zijn heel aardig en spreken goed Engels. Het eten is heerlijk! Vanuit de haven kun je gemakkelijk lopen naar de zeer fijne camping Koula. Erg aardige eigenaars, goed verzorgd sanitair (wat je niet over alle campings in Griekenland kunt zeggen) en vlakbij het zandstrand.

Omdat de zee in het havenstadje erg geleidelijk afloopt en het water erg kalm is, zou het denk ik ook voor kleine kinderen erg geschikt zijn.

Zeker een aanrader als je aan het eilandhoppen bent!

• 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Anoniem18-07-2011

Heerlijk eiland

Zeker een aanrader als je aan het eilandhoppen bent!

• 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2011

• 9P. Vandeputte06-10-2010

Prachteiland

Prachtig eiland met tientallen wandelpaden. Vooral geschikt voor wie van rust houden, nachtbrakers zijn hier niet echt op hun plaats. In tegenstelling tot andere eilanden in de buurt is er op Sifnos een heel goed ontwikkeld busnet. We komen hier zeker terug.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in september 2010

• 9quilichini colette12-12-2008

cool people

Accueil chaleureux,je m'y suis fait des amis,j'y retourne régulièrement,et c'est toujours un plaisir!

• 8Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Alleen gereisd in september 2008

• 10annemie Voet19-09-2008

sifnos een droomeiland

Sifnos is een prachtig eiland waar we 11 dagen verbleven in het Windmill Bella Vista hotel met panoramisch zicht op Kastro. We zijn daar alle dagen gaan stappen.Hier hoort je nog de rust. We hadden het geluk dat er in Artemonas feesten waren en dansen. Gratis proeven van kaas, en zoetigheden en drank…. Als je in Kastro binnenkomt, ga je ineens een paar Ook de wandeling Vathý - Fikiáda - Platýs Gialos was uniek. Ongelooflijk mooi. Een beetje verder maakten we kennis met een student geoloog die stenen aan het zoeken waren die 17 km diep uit de grond waren gekomen. Ze zagen blauw. Platys Gialos was AFSCHUWELIJK als we daar aankwamen, was er muziek voor heel het strand. We zijn werkelijk gaan lopen. De Erkiesvallei was ook heel mooi en zo kan je verder gaan. Je kan daar ook lekker eten. Bij zijn altijd in Artemonas gebleven ’s avonds. Maar ik wil geen reklame maken, anders komen er teveel toeristen en gaat de charme van dit authentiek eilandje weg

• 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in september 2008

• 9Knud og familie14-06-2008

Meget velordnet ferieø med gode kollektive trafikløsninger med 6 busruter til flotte strande og hyggelige fiskerlejer. Mange tilbud til dem, der ønsker et natteliv med barer og musik. Kulturelle tilbud med 365 kirker ell. kirkehuse, duetårne, arbejdende keramikværksteder og historiske mindesmærker. Velbevarede vandrestier til aktive vandrere og naturelskere. Spændende cycladearkitektur i bl.a. Artemonas og Apollonia. Forhistorisk museum i Kastro, og folkloremuseum i Apollonia. Meget børnevenlige strande i Kamares og Faros

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden