• Type accommodatie

appartementen in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Genieten

Carla kloet-boot, 26-10-2017
    Ik vond het gemoedelijk kleinschalig daar hou ik van! Simpel maar goed eten kon beter was beetje eenzijdig. Verder prima vakantie gehad met mooi weer!

Rustige plek tussen alle drukte

Shirley, 26-10-2017
    Een prima plek wanneer je voor de rust en het gemoedelijke gaat rn niet de massa op zoekt. Complex netjes onderhouden, gezellige uitstraling. Appartement in orde en er is alles wat je nodig hebt, groot terras/balkon. Klein zwembad maar wel prima om af te koelen en lekker te relaxen rondom het bad. Op 100 meter lopen sta je op de boulevard. Werkelijk alles is in de buurt. Wij hebben twee uitstekende weken gehad.

Fijne gemoedelijke accommodatie nabij strand

Matt, 20-10-2017

prima prijs /kwaliteit en dichtbij gemoedelijk strandtentje braga beach met geweldig aardige mensen

De villa is niet geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen (-14)

Leuk hotel / appartement

Van loon, 1-7-2017

11 dagen in juni geweest, buffet prima.

Het complex zit er prima uit.

Wat betreft russen die zitten er inderdaad, wij hebben er geen last van ondervonden ( 17 t.m. 28 juni) het enige minpunt de tafels waren bijna altijd vies.

Wij gaan hier zeker terug.

Heel goed adres

Sasja orman, 31-5-2017
    Kentia is een hele fijne plek waar het personeel heel vriendelijk is en veel moeite voor je doet de kamers zijn erg ruim het eten is goed het lijkt weinig maar er is toch genoeg variatie wij hebben het als heel prettig ervaren echt een aanrader!!
Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4851 reviews