appartementen in Serrekunda

We hebben een aantal aanbieders voor Serrekunda voor je op een rij gezet:

Reviews over Serrekunda

• 8L. van Riet11-01-2015

Uitstekende bestemming

De stranden, restaurants zijn op loopafstand van elkaar bereikbaar.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2014

• 9Sabrina06-04-2014

Heerlijke winterbestemming

Erg leuk en gezellig dorpje waar je prima iets kunt eten en wat drinken. Er zijn niet heel veel winkeltjes om te shoppen. Wel prima ligging t.o.v het vliegveld

• 8Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 6Zorg voor natuur

maart 2014

• 7Lindsay20-07-2013

Het echte Afrika in een klein landje

Wanneer je het echte Afrika wilt zien in een veilige omgeving dan is Gambia, Serrekunda een prima bestemming. Serrekunda is een drukke stad waar je je ogen uitkijkt wanneer je uit de westerse wereld komt. Een unieke ervaring om eens te beleven en mee te maken. Cultuur scoort daarom erg hoog. Het uitgaansleven stelt niks voor. Hier hoef je niet voor naartoe te gaan. De omgeving is echt Afrika, lees: zandweggetjes. De stranden zijn heerlijk en de temperatuur is altijd goed!

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7Annemiek Versteeg02-09-2012

boeiend

serakunda market moet je geweest zijn

• 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

augustus 2012

• 4M & R03-01-2012

Nooit meer

Prachtige natuur, maar vreselijke armoede. Voor ons geen pretje om daar te zijn. De plaatselijke bevolking doet logischerwijs alles om geld of materialen te verdienen, maar daardoor voelden wij ons nogal belaagd. Het is een prachtig land verder, maar niet het land voor ons.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 3Stranden

Gereisd met partner in juli 2009

• 7Chris 05-11-2010

Grootste stad van Gambia

Er wonen ruim 300.000 mensen in Serekunda, eigenlijk een verzaeling van aan elkaar gegroeide dorpen. De stad ligt vrij centraal in de Western Division, tussen Banjul, Bakau, Sukuta en Brikama. De stad is met de omgeving verbonden door goede wegen. De luchthaven van Yundum is vlakbij. Dankzij de lichte industrie en de huisnijverheid kan je Serekunda als het industriële centrum van Gambia beschouwen. Voor een bezoeker heeft de rommelige en drukke stad niet veel te bieden.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Jenny06-07-2009

in november gaan we weer!!

Net een paar weekjes terug van onze 1ste kennismaking met Gambia. We hebben het geluk gehad dat we een lokale gids, Momodou hebben leren kennen die ons 4 dagen mee op stap heeft genomen. We hebben enorm genoten en hebben besloten om in november weer naar Serrekunda te gaan. Ditmaal hebben we alleen een vliegticket gekocht en hebben Momodou gevraagd om een appartement voor ons te zoeken. Dit is inmiddels gelukt zodat we vol vertrouwen aan onze 2de reis naar Gambia gaan beginnen.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9John en Wil van Dalen01-04-2008

We zijn met de kerst periode 2 weken in Gambia geweest en hebben een prima tijd gehad met heerlijk weer. Het hotel was keurig schoon en de mensen zijn enorm vriendelijk en makkelijk in de omgang (No Problem, hoor je de hele dag). Ze willen graag allerlei diensten en producten aan je aanbieden en dat is logisch als je bedenkt hoe arm ze zijn en hoeveel jij daar te besteden hebt. wees niet bits naar ze en leg uit dat je er geen behoefte aan hebt of misschien een andere dag wel. Af en toe eens iets weg geven vind ik wel zo normaal in dit soort landen. Maak beslist ook tours het binnenland in en blijf niet op het strand liggen. De natuur is overweldigend en de wijze waarop de mensen daar leven is onbeschrijflijk als je er nooit eerder geweest ben. Al bij al: Wij gaan absoluut zo gauw mogelijk weer!!!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Stranden

Gereisd met partner in december 2007

• 9Maaike06-02-2008

Wij zijn helemaal verkocht aan Gambia, wat een prachtig land. Nog niet zo massaal ontdekt bij reizigers dus er zijn plekken genoeg om op ontdekking te gaan. Vooral het vissen met de lokale bevolking (niet boeken via een organisatie maar lekker zelf op pas) is een echte aanrader!!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met familie in januari 2007

• 10Bert v. Heesch10-09-2006

Als je in Serakunda Euro's wilt wisselen voor Dalasis, ga dan naar Lana's Bar, gelegen op een drukke splitsing aan de rechter kant als je van Sokuta afkomt. Ligt overigens niet ver van de markt. Vraag bij Lana's Bar naar Eric. Deze vriendelijke jongen helpt je wel verder. Ik heb hem vaker Euro's meegegeven (doe dat NOOIT als je de persoon niet kent) en er nooit problemen mee gehad.

• 9Omgeving

Alleen gereisd in januari 2005