We hebben een aantal aanbieders voor Sedona voor je op een rij gezet:

Reviews over Sedona

Heerlijk verblijven!

Martin,
    17-5-2014

De ligging is geweldig, op een berg boven Sedona met geweldig uitzichtt. De bungalows liggen in mooie tuinen. Het appartement waarin wij zaten lagen aan de rand in een soort kleine appartementengebouwen. ziet er van buiten niet mooi uit. Van binnen zijn ze prima, niet heel erg groot maar wel sfeervol, met koelkast en een 'open' gashaard. Er is een bubbelbad en zwembad bij.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

Prachtig rustig hotel met waanzinnig uitzicht.

Jean-Paul,
    14-7-2012

Hotel is ruim opgezet en heel rustig gelegen. Echte lodges met veel privacy en een prachtige tuin of met balkon. Het ligt bovenop een heuvel vlakbij het rustige vliegveld, waarmee het een prachtig uitzicht over de stad en de Red Rocks heeft. Naast het zwembad is een speciaal terras gemaakt waar je heerlijk van het uitzicht kan genieten. Dit hotel is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Kleinschalig resort

Annelies,
    12-1-2010

Prachtige appartementen in twee lagen, aangepast aan het landschap met uitzicht op de rode rotsen/bergen van de omgeving van Sedona. Sedona is een toeristische topper en er is voor de natuurliefhebber veel te ondernemen. Wij maakten een jeeptour in de bergen, een begeleide wandeling, maar ook sportief fietsen is een must. Winkelen in het centrum, waar zich ook talrijke restaurants bevinden. De toegangsweg naar Sedona vanaf het noorden is een attractie op zich. Er bevinden zich langs de route diverse campings al dan niet verscholen tussen het groen. Een gebied met een hoog wauw-gehalte, waar je je zonder je te vervelen dagenlang kunt vermaken.

Gereisd met partner in juli 2009