We hebben een aantal aanbieders voor Schiermonnikoog voor je op een rij gezet:

Reviews over Schiermonnikoog

Helemaal top.

Fam. Schrijver,
    5-8-2018

Soms zijn er van die locaties die je eigenlijk niet moet delen omdat ze zo goed zijn. Dit is er één van. Fijn appartement, dichtbij alles eigenlijk maar dat is op het kleine schier onvermijdelijk. Heerlijk dakterras dat veel privacy biedt. De appartementen zijn sfeervol ingericht en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Keuken is vrij compleet indien je zelf wenst te koken en ook op eventueel regenachtige dagen is het geen straf om in het appartement te verblijven. Het aanwezige zwembad...ach ja...dat is erg klein maar wie komt er nu naar Schiermonnikoog om te zwemmen in een zwembad. Het eiland zelf biedt volop mogelijkheden voor vertier en vermaak, mede dankzij een geweldig team (Lytje Willem) dat veel ontspanning biedt voor jong en oud. Het is wel een locatie waar veel gezinnen met (erg) jonge kinderen. Zoek je rust als je dat wilt en gezelligheid wanneer jou dat uit komt, dan is dit the place to be.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Wij komen zeker nog een keer terug 😉

Rachel,
    22-7-2018

Prachtig resort gelegen vlakbij het strand, stadje en vuurtoren. Vriendelijk ontvangst door personeel. Mooie schone en luxe appartementen.Heerlijk vertoeven bij slecht weer in het binnen zwembad met sauna's ... Dit jaar verbleven in appartement 130. Is een mooi appartement met een een fijn dakterras met veel privacy en prachtig uitzicht op de vuurtoren!!! Kortom alles voor een fijne vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

TopLocatie

Ekko,
    10-4-2018

Modern en schoon appartement . Heerlijke en ruime douche.

Tussen dorp en strand.

Gereisd met vrienden in april 2018

Echt fantastisch

Yvonne Koster,
    9-12-2017

De ligging van dit appartementen complex is heel mooi. Het gebouw ligt vlak bij het strand. De bediening in het restaurant is vlot en persoonlijk. Ook hadden we de beschikking over 2 fietsen.

Bij het boeken even erop letten, dat men geen appartement krijgt, die aan de westkant gesitueerd is. Men heeft dan constant s´nachts het licht van de vuurtoren, waardoor het moeilijk is om in slaap te vallen.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijke plek om het eiland te verkennen!

Jikke,
    19-11-2017

Heerlijke plek op de benedenverdieping met eigen sauna. Goed bed en douche. Praktisch en sfeervol. Wij kunnen geen minpunten bedenken!

Gereisd met partner in november 2017