We hebben een aantal aanbieders voor Savudrija voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Savudrija voor je op een rij gezet:

Reviews over Savudrija

Ruim appartement op netjes onderhouden resort.

Twisk,
    10-9-2016

Wij zijn hier in juli 15 dagen geweest met onze kids van 7 en 11. Het appartement was ruim en eenvoudig ingericht. Het restaurant op het resort ligt direct aan zee, wij hadden half-pension geboekt en vonden het eten goed en gevarieerd. De zee ligt ongeveer 100 meter van de appartementen af, er is geen zandstrand of kiezelstrand maar rotsplateau's. Wij hebben een jetski gehuurd en ook een waterfiets, is hier allemaal zeer betaalbaar. Ook kun je hier goed snorkelen. Enkele aanraders om naar toe te gaan: Groznjan (25min rijden), Baradine grot en Porec (beide 35min rijden).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Leuk park!

Laura,
    17-8-2012

We hebben een erg fijne vakantie gehad! Toen wij aankwamen was het huisje erg schoon, alleen wel heel erg warm en benauwd. De handdoeken en theedoeken werden regelmatig verwisselt en dit was erg fijn, ook de lakens werden verwisseld. Minpuntjes zijn dat de wc niet goed doorspoelde en er geen waterkoker was (sowieso weinig keukengerei). Het huis was verder prima, er was ook een tv met zelfs een Nederlands kanaal! Verder was het personeel ook erg vriendelijk. Het zwembad was schoon en je kon er heerlijk zwemmen. De zee was ook prima, alleen waterschoenen zijn erg handig en je moet oppassen dat je niet uitglijdt. Bij het restaurant valt ook goed te eten en de supermarkt is erg dichtbij. Voor als je niet met de auto bent is er in de omgeving alleen niet veel te beleven, het enige wat er dan op zit is een taxi regelen, dit kan snel via de receptie. Ook de excursies waren goed geregeld! Kortom: zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Leuk voor een lekkere genietvakantie Fam camping

Bart Scholten,
    11-11-2008

Voor de jeugd is er weinig te doen, maar wie houdt van schone douches en toiletten is hier goed op zijn plek. Voor kinderen is er een apart bad. Er is zelfs een badmeester. Het water is glashelder en we hebben zelfs Dolfijnen zien zwemmen.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij waren er in de zomer van 2007, een week

Ankie,
    14-3-2008

Wij waren er in de zomer van 2007, een week. Het appartement was ruim en schoon. Het eten was er geweldig, we konden dit alleen halfpension boeken. De kinderen hadden al snel vriendjes en vriendinnetjes. De jongste vond de animatie helemaal leuk. Voor de oudste was er niet zo veel te doen maar ze heeft zich hier prima vermaakt en zou er zo weer naar toe willen. Onze dochters waren toen 15 11 en 7 jaar. Je kon er ook geweldig snorkelen

Gereisd anders in maart 2008

Balkon was erg klein en dat was jammer

J.T. de Mare,
    9-9-2007

Balkon was erg klein en dat was jammer. Over het algemeen zeer vriendelijke bejegening, alleen de persoon die verantwoordelijk was voor verhuur van tennisbanen was stug en inflexibel Verder keurig, hoewel een beetje 'run down'. Goede restaurant-voorziening (buffet voor een paar euro/persoon)

Gereisd familie in augustus 2007