appartementen in Sapa

appartementen Sapa

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Sapa

• 8rina25-04-2019

om nooit te vergeten

Sapa bezocht, een onderdeel van een georganiseerde reis. Wat een prachtig gebied en vriendelijke mensen!! het dorp lijkt een grote bouwput, maar de omgeving is de moeite waard. terassen met rijst, buffels, alles is authentiek puur en ongerept. de opkomst van mobieltjes ontbreekt daar óók niet. Maar dat kan de pret niet deren. je mist een mooi deel van Vietnam als je sapa niet bezocht hebt. Absoluut een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Ilonka20-04-2019

Een fantastische en hele mooie rondreis.

Prachtige rijstvelden en mooie wandelingen gemaakt. De lokale mensen aan het werk gezien op de rijstvelden. Overigens was de gehele rondreis door Vietnam een hele mooie en bijzondere reiservaring. Met een goede reisleiding. En prima hotels met mooie ruime kamers en mooie ligging. Kortom een prachtige rondreis gehad.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

september 2018

• 8Anne06-04-2019

Geweldige ervaring

Ook al is het redelijk toeristisch is Sapa een fantastische plek. Prachtige rijstvelden en uitzichten waar je wandelingen kunt maken of met een scooter doorheen kunt rijden. Tip: er worden je overal wandeltours aangeboden door locals, je kunt echt makkelijk wandelen zonder gids. Het is erg makkelijk je weg te vinden. We verbleven in Fansipan Terrace Café and Homestay. Goede hostelkamers met een prachtig uitzicht de vallei in met rijstvelden. Ook een plus, geld eigenlijk voor veel Vietnam, zijn de super vriendelijke mensen en het lekkere eten.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Lenie14-03-2019

Een rondreis Vietnam met touroperator een aanrader van zuid naar noord. Met een hele goede gids. Zoveel gezien. Natuur Cultuur en geschiedenis. Aanrader

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in december 2018

• 8Eef11-11-2018

Adembenemend Sapa!

Dit jaar vond ik Sapa echt het hoogte punt van onze reis door Vietnam! Super leuk klein stadje waar veel te beleven is. Aanrader: Boek een tour door een local door de rijstvelden van sapa. Het is werkelijk adembenemend! Zorg wel dat je tijdens het juiste seizoen er bent en de rijstvelden groen zijn.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Sandra30-10-2018

Super !

Sapa is prachtig. De mensen drukken he even met je neus op de feiten dat rijkdom niet het vernogen/geld is wat je bezit maar je dierbaren en gezondheid. Wat een tevreden mensen. En alle geloofsopvattingen leven vredig samen in een dorp zonder vooroordeel maar met respect naar elkaar. Kunnen we nog heel veel van leren . Veel gelopen samen met de kleurrijke bevolking. Behulpzaam en vriendelijk. GENOTEN

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Wendy20-04-2018

Prachtige natuur!

Een wereldwonder.....wat een prachtige natuur. Wij hadden een trekking geboekt van 3 dagen via touroperator. Een absolute aanrader!

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

augustus 2017

• 10Bob Mosheuvel02-03-2018

Alle verwachtingen zijn uitgekomen: geweldig !

Ga goed uitgerust naar Vietnam. In 3 weken tijd hebben wij in Vietnam en Cambodja ongelofelijk veel verschillende en boeiende plaatsen, plekken, steden, dorpen en natuurgebieden bezocht. Het was een aaneenschakeling van prachtige ervaringen. De hotels, het eten, de Nederlands/Belgische reisleider en de locale Engels sprekende gidsen waren zonder uitzondering geweldig. Veel nuttige informatie en tijd genoeg om alles te kunnen zien en fotograferen. Onze reisgroep was divers, maar ging heel goed met elkaar om. Wij hebben nagenoeg alle extra excursies gedaan en achteraf hebben wij daar zeker geen spijt van gehad. Tussendoor was er ook voldoende vrije tijd en konden wij op eigen houtje diverse plekken bezoeken. De mensen in Vietnam en Cambodja zijn ongelofelijk hoffelijk en vriendelijk. Van opdringerigheid heb je hier echt geen last. Een reis, die je echt gemaakt moet hebben.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Anoniem22-09-2017

Bizar mooi

Stad zelf niet echt geweest maar de omgeving is ongelofelijk mooi, ondanks de regen!

• 5Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Francois14-09-2016

Fantastisch !

Sapa is een levendig bergdorpje waar vanuit allerlei trekkings gedaan worden. Wij verbleven er 2 nachten wat wel genoeg was. De trekkings deden we met lokale gids die erg veel wist te vertellen over de omgeving en de verschillende culturen. Ze spreekt ontzettend goed engels.

• 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur