• Type accommodatie

appartementen in Santorini

Reviews over Santorini

Geweldig

Marc, 19-9-2017

Dit appartement is echt geweldig. We hebben er een geweldig verblijf gehad.

De ligging is perfect. Alles zeer dichtbij. (Winkels/Strand/Restaurants/Bushalte) En toch is het er lekker rustig.

Het appartement werd goed schoon gemaakt en er heerst een vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Ontbijt is goed en voldoende van alles. We gaan hier zeker nog een keer terug naar toe. Zeker een aanrader..........!!!!!

Fantastische vakantie gehad in Santorini

Hilda, 2-9-2017
    Ik vind het een aanrader prachtige vakantie gehad en natuurlijk zijn er wat min puntjes maar wegen niet af voor wat je daar allemaal voor krijgt . Goede bedden mooie ruime kamer de douch kan wat groter prima ontbijt mooie strandbedden aan zee en zwembad vriendelijk personeel . De ligging is prachtig bij het zwembad kijk je zo over de zee het terras ligt tussen de zee en het zwembad waar je s,morgens heerlijk kunt ontbijten restaurant,s op loop afstand ik zeg doen.

Bennie Arling, 25-8-2017
    Een fantasische 11 dagen mogen genieten aan het strand van kamari. Het appartementencomplex ligt er zeer netjes bij en de kamers zijn ruim en schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt. Wel simpel maar functioneel ingericht. Bedden zijn goed. Ligging is prima. Zwembad is klein maar functioneel. Mooie veranda aan het strand waaronder je fijn kunt vertoeven en smorgens heerlijk kunt ontbijten. Het onbijt zelf is prima en divers. Omgeving is prachtig. De strandstoelen op het stukje strand wat El Mar in gebruik heeft zijn gratis. Tevens ook kluisboxen die gratis zijn. Bediening zowel op het strand en aan het zwembad. Het operationele personeel zoals het meisje achter de receptie, de schoonmaaksters en het horeca personeel zijn erg vriendelijk en zeer behulpzaam. De enige kritische noot die we hebben is de beide eigenaren die de hele dag met een zuur gezicht rondlopen en je geen blik waardig gunnen. Een prachtige tijd gehad op Santorini.

Mooie ligging maar een gedateerde kamer.

Caroline, 7-8-2017

Goede ligging met een heel mooi uitzicht.

Badkamer was erg klein en een heel vies douchegordijn

mooiste vakantie. Volgend jaar weer.

Hardorff, 22-7-2017
    Zeer mooi verblijf zeer vriendelijke mensen. Alles op loopafstand zee, winkels, bars, horeca , verhuur/vervoer enz enz.
Santorini scoort een 8,6 uit 10, op basis van 409 reviews