Santa Teresa Gallura

appartementen in Santa Teresa Gallura

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Santa Teresa Gallura

Reviews over Santa Teresa Gallura

• 9Jes13-04-2019

Leuk stadje om dit gebied te ontdekken.

Sfeervol stadje. Ga vooral in de zijstraatjes eten en niet op het grote plein. Wij verbleven in Mirthi Bianchi. Alles in het stadje op loopafstand. Santa Teresa heeft een prachtig strand met turquoise water. Let op in de zomer enorm druk. Maar er zijn heel veel mooie stranden in de buurt. Een van de mooiere Spiaggia La Licciola. Niet druk. Kristalhelder water, fijn zand. Heerlijk snorkelen. Er is een klein sfeervol strandtentje. Ander mooi en niet te druk strand Spiaggia di Rena Majori. Beide langzaamaflopende zee. Goed te parkeren en niet druk. Aanrader restaurant spagheteria M n M. De lekkerste pasta. Goede uitvalsbasis voor Maddalena archipel. Huur vooral zelf een bootje. Is misschien wat duurder, maar het is het waard. Veel meer tijd om zelf te kijken waar je aanmeert en alleen met je eigen reisgezelschap. Huur het bij Lo Squalo Bianco Noleggio Gommoni in Conca Verde.

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden

juli 2018

• 8Paul & Mirjam29-04-2018

Doen!

Geweldige kust & stranden. Wij verbleven in Residence Punta Falcone. Geweldige ligging met zicht op Corsica. Ruime en schone appartementen, personeel wil dat jij het naar je zin hebt. Een aanrader via touroperator. Ben je in Sta. Theresa, ga dan eten bij Azzura. Geweldige ambiance, enthousiaste medewerkers en uitstekend eten. Dààr kom je voor. Wij zijn er in een week vakantie 3 keer geweest... Maak een oversteek naar Maddalena, en ga door naar Caprera. Geniet van de rust.... Wij hebben in ieder geval een week lang genoten, enig minpuntje dat half april het seizoen start. Veel was gesloten....

• 9Omgeving
    • 9Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Samantha13-04-2018

Geweldig!

Wat een prachtig plekje! Een stadje op Sardinië tegenover Corsica met een schitterend strand. Leuk plein in het centrum waar veel te beleven is, spontane optredens, leuke terrassen en een geweldige cocktail bar. Variatie is restaurantjes zou beter kunnen, maar ach daar kom je wel overheen

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Annelies onken13-01-2018

Voor altijd in ons hart, super, netjes en heerlijk

Huur een auto en ga er lekker op uit. Onze ritjes waren fabuleus

Gereisd met partner in mei 2016

• 8lori98209-05-2017

Leuk stadje

Gezellig stadje. Veel restaurantjes en terrassen. Leuk strand met beach club.

• 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Samantha06-09-2016

Heerlijk ontspannen zonder veel Nederlanders tegen te komen. Santa Teresa heeft een prachtig strand en een leuk centrum. De plaats zelf is niet al te groot, maar desondanks is het er super vertoeven. Het centrum heeft een prachtig plein met allerlei leuke plekjes en ijssalons ( niet te versmaden het ijs zo lekker)

• 9Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marja17-01-2016

Leuke uitvalsbasis

Een leuk dorp met een klein winkelcentrum, terrasjes en restaurantjes. Vertrekpunt van de boot naar Corsica (leuke dagtocht) en meerdere strandjes in de nabije omgeving.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7pascoul7823-08-2015

un joli site un peu à l'écart du premier village

site magnifique un peu trop à l'écart du premier village (possibilité de navette en cars toutefois peu fréquentes)

• 5Cultuur
    • 6Omgeving

augustus 2015

• 8benne47616-10-2013

Yes we would come here again

Peace and quite in the late season

• 8Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Tamara Koning09-06-2013

Leuk stadje

Santa Teressa is een klein stadje. Er zijn veel restaurants en een aantal winkeltjes en supermarkten. 1 Keer in de week is er een markt, waar je lekker verse etenswaren kunt kopen. Dit stadje beschikt over een aantal mooie stranden. Verder kun is er weinig te beleven, je hebt het in 1 dag gezien.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur