appartementen in Santa Maria

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Maria voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Santa Maria

Zeewatertemp (℃)25°24°22°23°22°23°24°26°27°27°27°25°
Dagen regen111000023110

Reviews over Santa Maria

• 7Wesley21-10-2019

Wel leuk als je in de buurt bent

we verbleven in het mooie Riu Palace tis een leuk dorpje, leukste dorpje van het eiland, veel souvenirwinkeltjes en een paar restaurantjes, leuk om de vissers aan het werk te zien. verder is er niet veel te beleven. Het is wel gelegen aan een heel mooi strand.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Zorg voor natuur

oktober 2019

• 7Brigitt06-06-2019

jammer Santa Maria,de oorspronkelijkheid verdwenen

Santa Maria , ik was er vijf jaar geleden, verleden jaar en nu. Inmiddels zijn er straten aangelegd. Het toerisme groeit. Langs de kustlijn overal hotels, en privé woningen van Italianen, Duitsers, Nederlanders, Engelsen en Fransen, heel jammer! Overal duiken winkeltjes op. Ik gun het de lokale bevolking van harte, maar het lijkt zo wel op het Limburgse Valkenburg. Over vijf tot tien jaar is er niets meer van het mooie oorspronkelijke over. Het mooie kerkje is verdwenen tussen de hoge hotel gebouwen, ik persoonlijk vind het erg jammer. Hotels springen uit de grond en de kustlijn erlangs is verdwenen. Ik vraag mij dan af wie er hier geholpen worden, de locale bevolking of de hotelketens?

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 8carin29-05-2019

echt een leuk dorpje om te gaan kijken.

leuk plaatsje met leuke winkeltjes echt vissersdorpje. Het is een grote straat met winkeltjes en een klein kerkje met daarnaast de school van de kleuters leuk om te zien. Alle kinderen mogen er naar school arm of minder arm dat vindt ik echt fijn voor de kinderen. Als je iets mee wil nemen neem dan kinderkleren mee daar zijn de kinderen heel blij mee of kinderschoenen. Mooi om te zien hoe de vissers aan komen en hun vangst verkopen. Ook de marktkraampjes zijn leuk om te zien. En de zee en het strand zijn ook heel mooi. Voor savonds een leuke salsabar waar je lekker kan dansen.

• 9Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2019

• 9ria de bruyn29-04-2019

een geweldig resort alles er op en er aan

er is op het eiland niet zo veel te beleven maar het weer is altijd super omdat het maar 3 tot 5 dagen per jaar regent en in het hotel is elke avond wat te beleven we gaan toch voor het mooie weer en dat is hier te vinden elke dag

• 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

april 2019

• 5Elisabeth27-04-2019

Redelijk

Het plaatsje Santa Marie is leuk en je kunt er met de taxi naar toe. Ook zijn wij op pad geweest met een in NL opgevoede Kaap Verdie man. Weet veel en was erg leuk. Een normale prijs.

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 4Omgeving
    • 7Stranden
    • 3Zorg voor natuur

april 2019

• 7Michèle25-04-2019

Fijne plek om op vakantie te gaan. In santa maria is er wel een en ander te doen, de rest van het eiland ook leuk om te zien maar is wat minder voor toeristen. De locals zijn heel aardig. Achterin het stadje Santa Maria, op Traversa de eStellar heb je de beste prijzen qua souvenirs en shopping.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 4Zorg voor natuur

Alleen gereisd in april 2018

• 9Monika16-04-2019

fantastich

Mooi land voor en zonvakantie.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

november 2018

• 7John Mauriks15-04-2019

Geweldig

Geweldige vakantie prachtig hotel en nog nooit zo goede bedden gehad heerlijk genoten

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Lies De Jager15-04-2019

Een heerlijke vakantie!!!zou zo terug gaan!

We verbleven in Kaapverdië. Op Sal. De eerste keer hebben we de reis gemist Omdat mijn moeder haar volledige meisjes Naam niet op het ticket had staan. Toch hebben we het nog een keer geboekt want wij waren hier erg aan toe. Kaapverdië is echt heerlijk en het appartement was te gek! Hele aardige mensen en genoeg ruimte. Er stond een busje klaar voor het terrein om Je naar de stad te brengen. Dit duurde max 10 minuten. Het appartement was van alle gemakken voorzien. De plaats Sal Is ook prachtig. Een mooie zee en een mooi strand. De bewoners zijn behulpzaam En vriendelijk. Tot slot bleek ik ook nog zwanger te zijn en heb ik dit leuke nieuws met Mn moeder gevierd. Dus een geweldige vakantie!

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

november 2018

• 8ineke van winkel06-04-2019

zo veel mogelijk genieten van zon...zee ...rust

Ik ga er in mei naar toe en het is een complete uitrust vakantie en vooral een verwenvakantie.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur