Santa Domenica

appartementen in Santa Domenica

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Santa Domenica

Reviews over Santa Domenica

• 10Jana Juřenová06-07-2013

Skvělé místo

Doporučuji všem přímo toto místo nebo případně jiné v Kalábrii. Je to zážitek.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Franko30-07-2010

dit is echt Italië

Leuk plaatsje waar eigenlijk alles is. Stranden zijn fantastisch, boek een appartement in park Le Playe en van daaruit via een paadje naar strand, is goed te doen. In de buurt Tropea, Capo Vaticano. Je moet wel vervoer bij je hebben.

• 7Uitgaanslevenn

juli 2010

• 5Geko22-07-2008

Villaggio MarcoPolo

Sufficiente nel complesso. All'atto della prenotazione ci veniva riservato un'appartamento fronte piscina e lato ascensori. Una volta arrivati ci hanno sistemato da un'altra parte. Abbiamo chiesto del fatto al tizio che ci ha accompagnato a far vedere la camera e ci ha detto che era impossibile, che gli appartamenti fronte piscina e lato ascensori non esistono. Probabilmente è cieco. Ci sono. Ce l'ha confermato credo uno dei capi al momento della partenza, scusandosi a più riprese dell'accaduto. La stanza era priva di finestre così come il bagno. C'è il "vortice" che parte con l'accendersi della luce. Se rientri alle 3 di notte svegli tutti. Per niente affatto pulito, con la doccia che si ottura in continuazione ed il soffione della doccia stessa quasi tutto tappato. Siamo andati due sole volte in spiaggia lì sotto, e per tutte e due le volte con l'ascensore. Una volta ci siamo rimasti dentro che è andata via la luce. Una media del 50%. Che sfortuna!

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Myriam Van Caneghem18-12-2006

Ik ben naar santa domenica geweest in april op taal cursus. De omgeving en het strand waren prachtig en de mensen heel vriendelijk. april is wel nog een rustige periode maar daarom niet minder goed en tropea was ook prachtig.Ik logeerde daar op het landgoed van een gravin, waar de school zich ook bevind. we hebben er heerlijk kunnen koken en italiaans geleerd.Nu ik terug in Belgie ben zit ik in mijn eerste jaar italiaans.Ik ga zeker nog eens terug naar santa domenica! Het is een zechte aanrader.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd in december 2006

• 8Joeri24-08-2006

een en al gezelligheid met leuke en lekkere restaurantjes in de omgeving. Mogelijkheid om de taal te leren kennen en hierdoor andere Italiëgangers te ontmoeten. Ideale vakantiebestemming

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2006

• 7annemarieke18-08-2006

De gelateria's zijn tot diep in de nacht open. Hier kun je niet alleen ijs eten, maar ook drinken bestellen. Verder van het centrum zijn nog een grote supermarkt en twee karaokebars. Ik heb drie restaurants in het dorp ontdekt. Bella Italia, naast de enige pinautomaat in het dorpje, is goedkoop en goed. Het restaurant bij het hotel is vrij duur en minder goed, maar wel met een mooi terras. Ten noorden van het centrum is het beste restaurant; niet duur, zeer goed eten en mooi terras. Opvallend is hoe vriendelijk de mensen in het dorp zijn.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd in augustus 2006

• 8t beving16-01-2006

Als oudere jongeren hebben we ontzettend genoten. Prachtig appartement met zicht over de heuvel op zee en Stromboli. Auto is onmisbaar. Het plaatsje is zeer geschikt als je rust zoekt.

• 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Stranden

Gereisd in januari 2006

• 7Linda06-02-2005

In Santa Domenica zelf is weinig te beleven, maar in het zeer nabij gelegen maar zeker in het hoogseizoen zeer toeristische Tropea zijn veel restaurants. In de zomer zijn er richting Capo Vaticano ook veel restaurants open. De twee stranden van Santa Domenica zijn erg mooi, zoals de meeste stranden in de omgeving. Qua uitgaan is er 1 discotheek, maar die is slechts twee weken per jaar in augustus open. Er zijn twee gelateria's, een aantal supermarkten, en een bakker.

Gereisd in februari 2005

• 7Joyce10-09-2004

Het dorp zelf is niet veel. Wel goede supermarkt in de buurt. Wij hadden een prachtig bungalowpark "Cala di Volpe" echt een paradijs! Je bent er wel de enige Nederlander!

Gereisd in september 2004

• 7Patrick Oonk03-06-2004