• Type accommodatie

appartementen in Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Reviews over Sant Antoni de Portmany/San Antonio

Heel bijzonder

Theo Trudy, 13-11-2016

Eigenlijk dubbel service uitstekend reinheid uitstekend iets kapot per direct vervangen gerepareerd wissel hq ddoeken lakens op tijd uitvoerende medewerkers uitstekend . Lawaaimakers overlast gevers worden geweerd geen glaswekr bij het zwembad .

Het dubbele : in het gedeelte waar wij zaten geen airco deze zomer 38 graden in september dus paar machten buiten geslapen inrichting Spaans is dat erg nee , geld automaten op 500 meter het zelfde winkels restaurants supermarkt.

Aanrader neem een huurwagen ruime parkeer gelegenheid inderdaad honden blaven tot 24.00 uur

Een ding is zeker er zitten hier veel Nederlanders vooral dit jaar jonge kinderen

Wij vinden het echt een aanrader eten was uitstekend wij zeggen doen

Geweldige vakantie

Fan. Gaasbeek, 2-11-2016
    Wellicht een gedateerd appartement, maar wat er moet zijn is er en het is schoon. Rustige ligging, mooi complex, vriendelijk personeel.

Aanrader

Anne en Stephan, 25-8-2015
    Dit hotel is echt zijn 3 sterren waard. Goed verzorgt. Bijzonder aardig personeel, die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Antoni is een rumoerige, toeristische Engels georiënteerde uitgaansstad. Maar het hotel ligt daar zeker 15/20 minuten lopen vandaan, dus absoluut geen last van. Ook meld het hotel dat er een DJ aanwezig is van 13.00 uur tot 0.00 uur, dus als je voor zwembadzijde/zeezicht kiest zul je daar op het balkon wat hinder van ondervinden, wij hadden een ligging opzij van het hotel, nog steeds met uitzicht op zee en hadden absoluut geen last van de DJ. De boulevard ligt voor de deur, leuk te bewandelen en met leuke restaurantjes. Es Pueto aan de overkant is een geweldige strandtent. 'S avonds met de voetjes in het zand genieten van Sangria bij een geweldige zonsondergang. Zeker een aanrader voor mensen met oudere kinderen of jonge mensen. Maar lees je vooral goed in over hotel en omgeving dan kan het je nooit tegenvallen.

Prima klein hotel in vreselijk stadje!

Stephanie1973, 28-6-2015

In san Antoni moet je niet te lang zijn. Een paar nachtjes om de sfeer te proeven en te zien dat dit dus ook ibiza is. Veel Engelse uitgaanslui met hoog alcohol en druggebruik.

Het hotel ziet er op het eerste gezicht mooi uit, maar de kamers zijn verouderd en viezig. De keuken en -uitrusting is beneden alle peil. Te weinig en geen bakpannen. Bij navraag keken ze me raar aan en adviseerde ze me om het zelf te kopen. Ik heb helaas geen winkel gevonden. De matrassen zijn goed! Fijn dag ze de boardingspassen kosteloos wilden printen. Elke dag schone handdoeken. Terras bij zwembad is mooi, met af en toe een dj. Uitzicht op mooie zonsondergangen. De ligging is perfect, aan het strand en net uit de drukte.

Sant Antoni de Portmany/San Antonio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 303 reviews