San Teodoro

Zeewatertemp (℃)13°13°14°14°16°20°23°26°23°21°18°15°
Dagen regen788843135679

Reviews over San Teodoro

• 8regnier20-07-2012

La Sardaigne est un pays magnifique

Les plages sont immenses et l'eau est transparente.

• 7Stranden

Gereisd met partner in juni 2012

• 1gi02-07-2009

nooit meer

zo we zijn blij dat we thuis en dat hebben we nog nooit gehad op vakantie behalve hier en we zijn echt niet moeilijk.we hadden superweer en het strand is supermooi eten was lekker MMMAAAAAARRRRR de mensen OOnbeschoft je kan het je niet voorstellen iedereen had het er over op het vliegveldwaar we het vliegtuig mee deelden.je wordt als een schooier behandeld ze spreken geen engels en wij maar een beetje itiliaans dus onwijs makkelijk niet dus.het dorpje opzich is best grappig,verder op het eiland helemaal niks geen cultuur weinig leven aan het strand geen strandtentjes alleen bootvluchtelingen met troep die ze je willen verkopen om de secondes en echt waar ik overdrijf niet.Wij gaan nooit meer

• 1Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Bianca27-02-2008

In zomer elke avond markt. Supermarkt, apotheek en enkele winkels. Parkeren wel een probleem. Auto nodig om Sardinie te verkennen. Met auto langs kust rijden en stoppen bij mooie stranden in omgeving San Teodoro. San Teodoro goede ligging op noorden en zuiden te verkennen. Wij zijn ook naar Alghero (andere kant van Sardinie), ruim twee uur rijden. Vanaf Alghero naar zuiden gereden, mooie weg langs kust, aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 7Willem15-08-2010

Camping La Cinta

Vriendelijk personeel, behulpzaam (ook in Engels). Op de camping staan erg veel campers, verder echt een Italiaanse camping met enkele Duitsers. Het strand is prachtig, de zee is heerlijk, maar wel wat druk. In de omgeving kun je prima eten. Enige nadeel vonden wij dat er niet heel veel te doen is in de omgeving, alhoewel het hartstikke mooi is, maar als je van strand houdt, zit je daar goed. Kampwinkel, barretje, tafeltennistafels, redelijke plaatsen.

• 7Sfeer in stad
    • 5Cultuur

juli 2010

• 8Nicole11-08-2014

Mooie plek!

Geschikt voor rustzoekers, gezinnen met kleine kinderen die rustige stranden een pre vinden!

• 9Zorg voor natuur

juli 2014

• 6Diny06-09-2015

Te druk

In augustus te druk,maar een goede plaats om ook de omgeving te verkennen.

Zaten net buiten het centrum, zijn niet in de avond daar geweest, avond uren verkeersvrij.

• 4Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in september 2015

• 8willem_van_burik24-06-2013

Gemoedelijk stadje

Veel winkeltjes en een paar supermarkten. Gedeeltelijk autovrij centrum. Ruime keus aan restaurantjes waar je 's avonds ogen te kort komt om je (over het algemeen Italiaanse) mede-toeristen te bekijken.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in juni 2013

• 5pietervandergaast27-07-2009

wordt gek van de onvriendelijke italianen

veel te toeristisch. Zuid Sardinie is veel leuker.

• 6Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

juli 2009

• 8Riette05-08-2014

Toeristisch maar erg knus

Leuk stadje, komt wel pas rond 19u tot leven. Siesta betekent ook echt uitgestorven en meeste winkels zijn gesloten (ook apotheken!!!!). Veel toeristen, maar ook veel italianen. Gezellig, knus en prima om je te vermaken. Geen hoogstaande musea, botanische tuinen oid, in de nabije omgeving. Omliggende stadjes zijn ook erg leuk en gezellig. Stranden zijn prachtig, water heerlijk en tot ver uit de kust ondiep, maar ook heel erg druk. Handdoek aan handdoek liggen, en een parasol is noodzakelijk vanwege de hitte.

• 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Harald24-10-2016

Prima en gezellig

In oktober was het gezellig. Wellicht in de zomer erg druk. Maar er zijn niet zo heel veel winkels, maar wel veel restaurantjes Kortom. Prima en gezellig

• 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur