Reviews over San Quirico d'Orcia

Het ultieme vakantiegevoel!

Jessica,
    13-8-2012

Wat een rust, wat een schoonheid! Een prachtig plekje middenin de valei.

mooi en rustig tussen wijnvelden

B.A.J.M. Bruinsma,
    7-5-2012

Agriturismo Bagnaia is een boerderij met drie appartementen t.w. Il Gelsomino (2 personen), L'Édèra (3 personen), La Ginèstra (4 personen+1 kind), en ligt temidden van wijnvelden en olijfgaarden. Het is in vol bedrijf en je kunt er heerlijke wijn en olie kopen. Ca. 10 minuten lopen en je bent in het dorpje San Quirico d'Orcia met zijn gezellige dorpsplein en vele restaurantjes, zwembad (bij hotel Il Palazzuolo) en winkeltjes. Elke avond kun je genieten van een prachtige zonsondergang en overdag kun je ook prachtige wandelingen of fietstochten maken.

rustige plek

Marion Ohlenroth,
    26-10-2011

Agriturismo Bagnaia bestaat uit 3 appartementen, t.w. Il Gelsomino voor 2 personen, l'Edéra, voor 3 personen, en La Ginèstra voor 4-5 personen.

Verhuurster spreekt alleen italiaans, maar is erg vriendelijk en behulpzaam. Temidden van de wijnvelden kun je elke dag genieten van een prachtige zonsondergang. Het verblijf ligt iets buiten het dorp, dus 's avonds loop je zo naar het dorpscafé om een grappaatje te halen, of een ijsje te eten. Er zijn veel goede restaurants in het dorp. Agriturismo Bagnaia maakt eigen wijn, olie, honing en grappa. De wijn en de olie is heerlijk!

gelegen in een prachtig natuurpark,rustig maar in de buurt

Arianna,
    1-5-2007

gelegen in een prachtig natuurpark,rustig maar in de buurt van mooie stadjes zoals Pienza,Montalcino en nog veel meer..

appartementen met een persoonlijk karakter,ideaal om de Toscaanse plattelandssfeer te beleven...ideaal voor levensgenieters die ook aan cultuur en gastronomie willen doen.