We hebben een aantal aanbieders voor S'Algar voor je op een rij gezet:

Reviews over S'Algar

Geweldige vakantie gehad

Yasminv,
    10-8-2013

Dit jaar zijn we voor het eerst op Menorca geweest en was het ook de eerste keer dat wij in petit Xuroy hebben verbleven. Carlos de receptionist is erg behulpzaam en vriendelijk. De inrichting van het appartement is sober maar het appartement beschikt over alles en is schoon. Een minpunt was alleen dat er tijdens ons verblijf maar één keer een schoonmaakster is langs geweest die enkel de prullenbakjes heeft geleegd..

Het appartement ligt midden in een prachtig rustige baai wat petit xuroy tot een fijne uitvalbasis maakt. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook erg goed omdat wij er voor weinig geld verbleven hebben. Bovendien is het zwembad mooi en schoon en zijn er altijd genoeg bedjes. Het eten bij het hotel is alleen niet erg lekker en best prijzig. Piccolo mondo, het andere enige restaurant in Alcalfar is ook geen aanrader. In de omgeving van Alcalfar is er op een kleine supermarkt na weinig te vinden. Maar het plaatsje S'algar is binnen 15 min lopen te bereiken via de rotsen.

Gereisd met partner in juli 2013

een leuke vakantie

spookjesan,
    11-9-2012

afgelegen rustig aparthotel met prachtig zwembad,lekker eten.vriendelijk personeel.kamers zijn ruim.enige nadeel was dat airco niet werkte op kamer van 7tot14u,we zaten net in de hittegolf en smorgens was het niet haalbaar te kamer te verfrissen daar het al heet buiten was.er is geen zandstrand in de omgeving.we huurden wel een auto,er is heel wat te zien op menorca en zo kwamen we aan mooie baaien met zandstranden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Rustige, aangename last minute met kindje van 3

De Mulder Julie,
    9-7-2012

Heel rustig gelegen, appartementen proper en ruim genoeg (2 x schoongemaakt in 1 week). Vriendelijk personeel. Voldoende plaats aan het zwembad dus geen last van vooraf geplaatste handdoeken. Handdoeken voor zwembad te verkrijgen in hotel mits waarborg van 10€. Eten was lekker. Niet zoveel keuze maar elke dag afwisselend. Ontbijt was een minpunt. Elke dag hetzelfde en alles uit voorverpakte zakken. Overdag animatie voor kindjes, 's avonds kan je met treintje naar hotel San Louis voor leuke avondanimatie. Hierdoor blijft het zeer rustig op Las Palmeras. Kinderzwembad is leuk maar heel eenvoudig. Er is geen enkele glijbaan of animatie voorzien. Wij hadden all inclusive maar in begin niet zo duidelijk wat kan en niet. Je kan enkel eten in las palmeras. Er is een pizzeria bij maar dit is te betalen met 25% korting. In andere hotels van het resort kan je niet eten maar wel iets drinken. Eénmalig kan je wel met je all in eten in een aziatisch restaurant. Volgens mede hotelgasten heel lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

mooi gelegen appartement vlakbij zee

Els,
    3-9-2009

Zeer aangename appartementen, met airco en hotelservice. Om de twee à drie dagen is er wissel van bad- en keukenhanddoeken en wordt het appartement gepoetst. Twee mooie slaapkamers met aparte plafondventilator. Wel heel klein keukentje. Bemeubeld terras. Vlakbij zee gelegen. Er is een schitterend zwembad dat over de zee uitkijkt. Er is geen zandstrand maar een rotsplateau vanwaar men de zee in kan, bijv. om te snorkelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Te stil

Carolien,
    28-1-2009

Wij zijn hier in 2008 geweest. We houden van rust maar dit was extreem rustig. Prachtige appartementen en het complex ziet er erg verzorgd uit. Het eten was matig met elke dag dezelfde groente.

Jammer dat er in het dorp ook niets te doen is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009