Sainte-Foy-Tarentaise

We hebben een aantal aanbieders voor Sainte-Foy-Tarentaise voor je op een rij gezet:

Reviews over Sainte-Foy-Tarentaise

Perfect voor gezinnen met jonge kinderen

Michael Reiziger,
    19-2-2015

Schoon, ruim, nieuw, alles op loopafstand. Overzichtelijk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Ruim en goed gelegen

vanduyneveldt,
    7-1-2012

We hadden met 6 personen (waaronder 4 kinderen) een 8 pers appartement. Buitengewoon ruim, zeker voor franse begrippen. Inrichting ook heel compleet en vriendelijk personeel. Zwembad en sauna beetje koud maar verder niets te klagen. Ligt naast de oefenpiste dus je staat zo op de skis. Wij komen waarschijnlijk nog wel terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Het kan veel beter !!

GNEO - VANTORRE,
    8-2-2010

Allereerst is het een ingewikkelde gangen struktuur om in uw kamer te komen. Laat staan om terug buiten te geraken!! De tweede dag is er elektriciteitspanne geweest in de streek. Geen kat die enige uitleg geeft. De volgende dagen sluiten ze zomaar de electriciteit af voor werkzaamheden aan de lift zonder de bewoners op voorhand in te lichten. Een kleine bericht uithangen aan de receptie zou toch niet veel werk zijn. Welke architekt laat een douche en wc in een slaapkamer plaatsen wetende dat de bewoners van de bovenverdieping die een douche nemen en naar toilet gaan de personen op de benedenverdieping wakker houden met het lopend water. En een melding aan de receptie dat de bovenburen 's nachts enorm veel lawaai maakten bleef zonder gevolg. Het kan beter !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Ongelooflijk veel waar voor je geld!

Peter,
    2-8-2009

Wij zijn hier eind juli geweest en dan betaal je maar een fractie van de prijs van het ski-seizoen (€ 430 voor een week). Zeer luxe appartementen (3-kamer appartement met 2 badkamers, keuken met alle comfort) en mooie gemeenschappelijke faciliteiten, zoals zwembad, sauna's, stoombaden. Vers brood kan je bij de receptie bestellen. In het dorpje zelf is weinig te beleven, het is natuurlijk een echt ski-oord. Stap je in de auto, dan ben je in een half uur op de mooiste locaties. Verder ben je in 20 minuten in Bourg Saint Maurice, waar alle nodige winkels zijn en ook LPG getankt kan worden. Mooie plekken zijn: Tignes, Le Saut, Col de L'Iserean, Col du Petit Sanit Bernard, La Gura en iets verder weg: Aosta. Bijna overal zicht op de Mont Blanc.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

fantastisch!!!!

Jet,
    16-1-2009

in één woord geweldige plek, zowel skigebied [voor gezinnen met jonge kinderen]. prachtig sprookjesachtig landschap met houten chaletdorp. Wij zijn er al twee maal geweest en komen zeker weer een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in maart 2008