We hebben een aantal aanbieders voor Saas Grund voor je op een rij gezet:

appartementen Saas Grund

We hebben een aantal aanbieders voor Saas Grund voor je op een rij gezet:

Reviews over Saas Grund

vakantie super omgeving en een super appartement

Toni & Rita,
    17-7-2018

“een super vakantie in een geweldige omgeving en een super appartement.”

wij hebben nu een 2 persoonsappartement gehad maar enkele jaren geleden ook het 6 persoons appartement. het ontbreekt je er aan niets en het is super schoon.

de fam Anthamatten is niets te veel en geeft ruime informatie over de omgeving.

de ski lift is tegenover het appartement ook in de winter is dit een geweldig skigebied.

ook voor kinderen is er genoeg te doen in de omgeving.

wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Superverblijf in een prachtstreek

Dieter,
    19-7-2017

Zeer mooi, ruim appartement dat bijzonder goed is uitgerust met alle nodige comfort. Heel gemakkelijk is de skiruimte die in de zomer gebruikt kan worden om bergschoenen, wandelstokken, rugzakken, kinderwagen enz... te laten staan.

Zeer vriendelijke gastvrouw die altijd klaarstaat om de nodige uitleg te geven of om alles te regelen. Je wordt steeds op de hoogte gehouden van alle aktiviteiten die er plaatsvinden. Een aanrader voor zij die een vakantie willen hebben in een gemoedelijk en rustig bergdorp met unieke en ontelbare mogelijkheden om te wandelen, sporten, ontspannen en te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch apartement met groot balkon

Bijvank,
    6-7-2017

Zeer mooi appartement, met aardige gastvrouw.

Gratis bürgerpass voor gebruik van alle bergbanen in Saas-Fee dal.

Goede wandel mogelijkheden en veel hoge bergen (18 toppen hoger dan 4000 m.)

Gereisd met partner in juni 2017

Prima appartement een aanradet

Bas,
    6-1-2016

Modern appartement met alle comfort, zonnige situering. Eigenaar proactief en zeer klantvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

Geweldig

franskruisbeek,
    4-9-2015

Eind juli begin augustus zaten wij in appartement Fabienne. Een prima appartement waar werkelijk alles aanwezig is.modern ingericht. Van alle gemakken voorzien. Gratis internet. Rustigen gunstig gelegen. Perfect uitzicht op de bergen.terras op het zuiden. Dichtbij het centrum en de kabelbaan naar hohsaas. Veel gebruik gemaakt van kabelbanen en bussen in het saasdal vanwege de burgerpas. Talrijke wandelmogelijkheden. Prima informatie in het appartement aanwezig. Eigenaresse vriendelijk gezellig en gastvrij, beslist een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015