Saalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben een aantal aanbieders voor Saalbach / Hinterglemm / Leogang voor je op een rij gezet:

appartementen Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Dagen regen151517181718171713111515

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

• 9Els en Hans vd Giesen17-02-2011

fantasties

altijd leuk,geweldig gebied mooie omgeving,en vriendelijke mensen.

• 9Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 9Après ski
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 8Marion en Marcel17-02-2011

Ruim skigebied voor Oostenrijkse begrippen.

Saalbach/Hinterglemm/Leogang voor Oostenrijkse begrippen behoorlijk ruim gebied,ook voor de gevorderder skiër.Helaas dat niet alle gebieden met elkaar in verbinding staan,zodat je zowel in Saalbach als in Hinterglemm door de dorpen moet lopen wil je andere pistes benutten.Voordeel hiervan is dat er een bedrijvige sfeer[mn.in Saalbach]heerst i/d dorpen.[na 3xte zijn geweest met tussenpozen enkele jaren,zie je div.verbeteringen] Ook zie je naast de uitbundige Apres ski,wat meer de loungesfeer opkomen:sfeervolle gelegenheden[EvaAlm]met leuke zitjes/muziek om gezellig na te babbelen,en rond te kijken.

• 7Skigebied gevorderden
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 10Ramon Johan07-07-2014

zeer veel wandelingen.

de wandelingen worden onvoldoende aangegeven vanuit het centrum van het dorp. voor goede aanduidingen moet je de liften nemen vanwaar de wandelingen dan starten. Reeds vele jaren gaan we wandelen in Oostenrijk maar normaal zijndewandelingen reeds inhet centrum van de dorpen duidelijk aangegeven. Mogelijks kan daar wat aan gedaan worden. de Jokerkaart is wel een zeer goede zaak.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8esther5218-07-2015

Ook in de zomer een prettig vakantieverblijf

In de zomerperiode geweest. Weinig uitgaansleven. Ook niet zoveel te doen in de buurt. Het dorp is vooral op toeristen gericht, en die waren er in deze periode minder, Wel een aanrader om de omgeving te verkennen! Je zit centraal en bent zo op de mooiste plekken!

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Astrid03-08-2015

Prachtig - ook in de zomer

Hinterglemm is een heerlijk dorp. Het is er gezellig en de omgeving is prachtig. Je kunt er uren wandelen in de bergen. Saalbach ligt op 5 kilometer. In de zomer is er de gratis Joker Card, waarmee je o.a. onbeperkt toegang krijgt tot de vier opengestelde gondels in Hinterglemm en Saalbach. Er is genoeg te doen voor de kinderen en ook de freeriders halen hier hun hart op.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Shaun11-01-2006

Echt helemaaal top mooie pister, uitgaan tot de late uurtjes, veel mooie vrouwen !!! he jongens !!!

• 10Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners
    • 10Après ski

Gereisd in januari 2006

• 6rudi24-01-2006

een zeer uitgebreid skigebied maar veel eet en drinkgelegenheden bijkomen de gondels liggen verspreid waardoor je soms een beetje moet wandelen om van bergzijde te veranderen liften meestal vernieuwd... pistes zijn meer bergweides dan echte geprepareerde pistes apres-ski is er genoeg aanwezig wel inderdaad heel veel nederlanders die nogal luidruchtig hun gang gaan niet echt ideaal voor een rustige vakantie

• 5Sfeer in stad
    • 8Skigebied gevorderden
    • 4Skigebied beginners
    • 8Après ski

Gereisd in januari 2006

• 9Ingrid03-02-2006

Voor echte beginners zijn er mooie oefenweide maar als je daarna van de hoge bergen afwil zijn de blauwe pistes op sommige stukken toch wel erg stijl naar mijn mening. Doordat ze overhet algemeen vrij breed zijn zijn ze wel te doen. Maar ik had toch graag iets minder heftige pistes gehad. Ik heb geen ervaring met andere gebieden in oostenrijk dus weet ook niet of het daar hetzelfde is. Verder een hele leuke plaats, En als beginner zou ik zeker een keer met de gondel omhoog (en omlaag) gaan voor het uitzicht en als je geluk hebt kun je heerlijk in het zonnetje zitten boven op de berg.

• 8Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners

Gereisd met partner in januari 2006

• 9Eric en Caroline19-08-2017

Hinterglemm is in zijn geheel een leuke plaats.

Voor ons was Hinterglemm dit jaar meer een uitvalsbasis om de streek in de omgeving te ontdekken onder andere naar de Kitzsteinhorn de Weißsee en zelfs tot in Berchtesgaden. Vorig jaar hebben wij ook in hetzelfde leuke hotel (Gollingerhof) onze vakantie doorgebracht en hebben dan bijgevolg alle mooie wandelingen ter plaatse gemaakt onder andere door gebruik te maken van de "Jokercard" die onder andere toegang geeft tot alle kabelbanen in Hinterglemm en Saalbach en Leogang. Voor iemand die interesse heeft voor de streek zou ik zeggen niet twijfelen maar doen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Henk05-03-2018

Subliem

Het is een super gebied. Ik kom er al jaren en iedere keer lijkt t gebied weer als nieuw. Je kan zo veel kanten uit dat je heel wat jaren nodig hebt t gebied geheel doorgeskied te hebben. Het dorp Hinterglemm vind ik t gezelligst, overzichtelijke kern en de verzamelplaats van meerdere liften bij restaurant der Schwarzacher is fantastisch.

• 10Skigebied gevorderden
    • 10Skigebied beginners