Saalbach / Hinterglemm / Leogang

We hebben een aantal aanbieders voor Saalbach / Hinterglemm / Leogang voor je op een rij gezet:

appartementen Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Super vakantie bij gezellige skiplaats Saalbach

Fam. Bolier,
    12-3-2019

Mooi modern ingericht appartement. Heerlijke hoekbank wat ik heel belangrijk vind, niet op een houtenbankje je vakantieavonden hoeven door te brengen. Je moet wel rekening houden dat het app een behoorlijke klim naar boven is. Ook de piste lopend bereiken is niet makkelijk. Wij gingen altijd met de auto naar de gondel en dan is het maar een klein stukje rijden. Het app heeft geen lift.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Lux appartement, helemaal compleet en privesauna

Kristel,
    2-3-2019

We hadden een appartement voor 6 voor ons zessen. Ondanks 2 opgemaakte bedden in de woonkamer nog steeds voldoende ruimte. Appartement had een groot zonnig terras. 2 badkamers (wc/douche en wc/bad/grote privesauna) en nog een 3e wc. Groot privé skihok en in het appartement nog een grote ruimte waar je ook skischoenen ed kwijt kon. Erg compleet ingericht (veel keukenaccesoires (mixer, blender, 8 kruiden, koffiemelk, koffiefilters, vaatwastabletten, folie, keukenrol, etc..), zeepjes, etc).

Bij aankomst vriendelijk ontvangst (ze spreken ook Nederlands) met vers gebakken tulband en verse slagroom, witte bubbels, overal chocolaatjes. Vloerverwarming, kachel.

Ligging, iets buiten het centrum (5 minuten lopen), naar de piste was het wel een klim omlaag en omhoog (iets minder dan 100 meter). Nadeel is dat je er alleen met piste 51 kon komen. Voor de kleinste hebben we toch vaak de auto ingezet.

Alles was erg schoon.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Geweldig app in geweldig skigebied!

Frans,
    19-2-2019

Ideale ligging in Saalbach! Vlak bij de lift, vanaf de piste ski je zo naar de skiberging van het appartement! Tevens alle aprés ski in Saalbach goed op loopafstand te doen!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Voor herhaling vatbaar

E.K,
    8-2-2019

Mooi groot skigebied met aansluiting naar andere skigebieden.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Super! Onwijs genoten!

Marianne Koffeman,
    29-1-2019

Super ontvangst gehad en een onwijs leuk verblijf voor een weekje skiën! Dicht in de buurt bij alles en was heel netjes en schoon! Voor herhaling sowieso! We hebben echt genoten!

Gereisd met vrienden in februari 2018