appartementen Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Reviews over Saalbach / Hinterglemm / Leogang

Top plek

Fam.sevenhuijsen,
    8-10-2018

Vlakbij 2 liften je kunt skieen to de deur lift in het gebouw en zeer vriendelijk personeel

(Residence) Saalbach in de zomer is heerlijk!

Stadion Amsterdam CV,
    4-7-2018

Residence Saalbach is fantastisch en voor ons echt thuis komen! Hoewel Saalbach/Hinterglemm begin juni nog uitgestorven was, en er praktisch geen restaurant is geopend, hadden wij een heerlijke week met stralend weer. We hebben alle vier kabelbanen genomen, alle dagen heerlijk gewandeld, de jongens (11 en 18) hebben alle dagen gezwommen in het geweldige zwembad en we hebben getennist en gemidgetgolfd. En natuurlijk gebruik gemaakt van de wandelbus. Lang leve de jokerkaarten!! De Residence zelf is een heerlijke accommodatie, ruim, van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel, super gezellig gelegen aan het einde van de hoofdstraat en dichtbij alles, speciaal voor ons werd op de enige regendag de heerlijke sauna aangezet. Dat heet SERVICE. We waren nu voor de vijfde keer op deze locatie maar gaan zeker weer terug.

Heerlijk hotel op 5 minuten rijden vanaf de piste.

Angelique,
    30-6-2018

Net hotel. Met de auto ben je binnen 5 minuten bij het eerste dalstation en binnen 10 minuten bij het andere dalstation. Wij hadden de familiesuite met 5 personen. Een zeer ruim appartement met 2 grote slaapkamers en een ruime woonkamer. We hebben heerlijk geslapen. In de woonkamer bevindt zich ook nog een keuken maar daar is verder geen tot weinig in te vinden qua keukengerei. We hebben dit op zich ook niet gemist omdat we half pension geboekt hadden. Het eten was elke dag heerlijk en heel uitgebreid. De bediening was zeer vriendelijk. De dochter van de eigenaar was ook vriendelijk. De eigenaar zelf is niet communicatief.

Volgend jaar zeker weer!

Familie Oosterik,
    4-3-2018

We gaan al drie jaar tijdens de voorjaarsvakantie naar dit appartement. Super schoon, heel netjes en oogt nog steeds als nieuw. Ontzettend dicht bij de piste (kunt zo op/af vd Bernkogel). Geweldig uitzicht op Saalbach en vanaf balkon is Hinterglemm ook in zicht. Perfecte broodjesservice. Goede faciliteiten voor ski’s en skischoen. Parkeerplaats, wasmachine en vaatmachine aanwezig. Bedden liggen prima en eigenaren zijn erg aardig en betrokken.

Alleen is de wifi dramatisch als iedereen ‘thuis’ is....

Met een normale conditie is de kilometer lange weg wandelen naar en van het centrum Saalbach geen probleem. Het skigebied is zalig!

Heerlijke week gehad.

Regine,
    4-3-2018

De ligging van het complex is ideaal. Piste naast de deur en alles is verder beloopbaar. Parkeren in parkeergarage buiten het dorp. Appartement was prima, wel basic voor de prijs die je betaalt. Jammer dat je zelf de bedden op moet maken na een lange reis. Ook vonden we de keukenuitrusting wat karig (fijn zou zijn: grote bekers voor thee en koffie, broodrooster, vergiet ).

Receptie is vriendelijk en elke ochtend heerlijke verse broodjes voor de deur.

Fijne bedden en wat een heerlijke douche! Skikelder was eind van de middag wat krap en hectisch, maar voldeed prima.

Tip; boek groepslessen van tevoren, want er was geen plek meer, alleen nog maar privéles mogelijk.