Reviews over S.M. di Castellabate

Zeer mooi

Marjo,
    9-8-2015

Keurige appartement met airco (bijbetaling) rustige oase in druk dorp. Santa maria is prachtig en strand is op loopafstand. Mooi groot zwembad (open van 9-14 en 16-20 uur) met badmeester. Stranden op loopafstand, maar verder dan vlg de site is aangegeven. De spar is de buurman. De kleine appartementen hebben twee terrassen (voor en achter) de groten hebben er een grote. Wij hadden pech van zeer luidruchtige overburen en er is continue geluid uit het omringende dorp. Je voelt je volledig in Italie!

Heerlijk appartement

Sanne,
    22-5-2013

Fijn appartement, schoon, mooi gelegen. Paar minuutjes loopafstand van het strand en van het dorpje.

Italie op haar mooist

aart merkelijn,
    21-9-2011

Schitterende plek, prachtige omgeving, veel service van Rita & Andrea (de eigenaren van het appartement). Heerlijk groot terras, tot laat in de avond genieten.

Franco, gevestigd midden in Santa Maria: bedankt voor het regelen van een huurauto. Bij hem kun je ook terecht voor excursies etc.

Echt heel bijzonder.

Aart, Christien, Stijn en Rik

Halesia, prachtige appartementen in exotische tuin

Domenico,
    12-8-2010

Halesia Residence herbergt waarachtig, moderne, met smaak en volledig ingerichte appartementen gelegen in een prachtige exotische tuin. Vlakbij het werkelijk schilderachtige vissersplaatsje Santa Maria di Castellabate. Volop mogelijkheden om goed te eten en te drinken. Mooi strand op loppafstand. Schone zee, kindvriendelijk.