We hebben een aantal aanbieders voor Rotterdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Rotterdam

Helemaal top!

Daan Nieuwenhuijs,
    20-1-2019

Heerlijk appartement, fantastische ligging, zeer aardige gastvrouw

Gereisd met partner in januari 2019

Chic appartement in een geweldige buurt!

Cate,
    27-12-2018

Rotterdam is een fantastiche stad en dit appartement maakt een mooi homebase om alles te bezoeken. Het heeft heel veel ruimte om te werken of ontspannen. Het zit dichtbij Museumpark, Centraal Station, Coolsingel, Euromast en Markthal. Zowel het Nieuwe Luxor Theater als Hotel New York staan net over de Eurasmusbrug. In de buurt kun je kiesen van heel veel lekker restaurantjes en cafes. Met een korte reis op de Waterbus kun je makkelijk Dordrecht en Kinderdijk bezoeken. De eigenaars zijn zeer gastvrij. Je zal zeker genieten van een verblijf hier.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Ellianne,
    22-12-2018

Mooi appartement. Goed verzorgd en georganiseerd. Loes is heel toegankelijk en behulpzaam.

Gereisd zakelijk in december 2018

Mooi pand op goede locatie

BBM Dieben,
    7-12-2018

Mooi pand, opgeknapt met behoud van authentieke details. Het betreft een hele verdieping met een grote woonkamer en open keuken, slaapkamer met een mooie ensuite douche!. Alles schoon en netjes.

Vanaf hier loop je gemakkelijk naar de stad of bv Witte de withstraat. Maar ook leuke restaurants (bv LUX of SYLT seafood), koffietentjes en natuurlijk de euromast. De grote musea zijn ook lekker dicht bij.

Loes bedankt voor een mooie tijd!

Gereisd met partner in december 2018

Luxe woning met alles in de buurt

Ernst Adriaan Van de Vooren,
    28-11-2018

Zeer moderne ruimtes.Goed geoutilleerd.Rustig maar toch redelijk centraal gelegen. Prettige ontvangst door eigenares van het pand.

Openbaar vervoer in de buurt. Maar ik heb mijn auto geparkeerd in de openbare garage op ongeveer 10 minuten lopen van het appartement. In de avonden genoeg mogelijkheden om te dineren in de nabijgelegen restaurant straat waarvan ik de naam ben vergeten.

Gereisd zakelijk in mei 2018