Sorteren

Reviews over Rome

Perfect appartement, dichtbij Sint Pieter

Corine
    1-6-2016

De communicatie met de eigenaresse was heel fijn. Het appartement is groot en voorzien van alle gemakken. Er zijn twee slaapkamers en twee badkamers. (met handdoeken) Verder is er een keuken met voldoende inventaris. En gelukkig is er Wifi

Prima hotel!

Esther
    28-5-2016

Prima gelegen hotel vlakbij metrostations en gelegen tussen Trevi Fontein en Santa Maria Maggiore. Ontbijt is eenvoudig, familiekamer was eenvoudig, maar voldeden. 'S ochtends vroeg veel lawaai van verkeer, maar 's nachts is het rustig.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima en ruim appartement met een superligging

Fam.Gorter
    25-7-2015

Goed appartement met een groot balkon!(3kmr.app.)schoon,elke dag schoon linnengoed, gratis Wi Fi.Vlakbij de St.Pieter.

Bus 64 stopt voor de deur maar is meestal overvol zodat wij het meeste met de taxi hebben gedaan,niet duur en de taxistandplaats is aan de overkant.

Volgende keer kiezen wij zeker weer voor deze accomodatie!

leuk aparthotel

johnny sonck
    12-7-2015

heel goede uitvalsbasis om rome te verkennen, kort bij openbaar vervoer,

zwembad is een plus na een dag rome .