• 1.284

Reviews over Rome

Top hotel

Marloes
    4-9-2018

Heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst. Erg behulpzaam en gastvrij. Piepklein maar heel schattig kamertje en super dicht bij het colloseum (waar vandaan alle bezienswaardigheden goed te bereiken zijn)

Prima locatie en appartement

Ronald
    26-10-2017

Prima ruim appartement met groot dakterras en lekker ontbijtbuffet op loopafstand van alle bezienswaardigheden!

Super ligging

Mo
    4-10-2016

Ligging perfect centraal, aardige mensen

Perfect appartement, dichtbij Sint Pieter

Corine
    1-6-2016

De communicatie met de eigenaresse was heel fijn. Het appartement is groot en voorzien van alle gemakken. Er zijn twee slaapkamers en twee badkamers. (met handdoeken) Verder is er een keuken met voldoende inventaris. En gelukkig is er Wifi

vriendelijkheid, comfort, gastvrij, ontspannen

Gwen
    21-1-2016

wel: grote mate van vriendelijkheid en gastvrijheid. Ze denken mee in extra's (had een taart gevraagd voor de verjaardag van mijn partner en die hebben ze gemaakt). De kamers zijn ruim, gezellig ingericht en voorzien van alle comfort. Het regende en de paraplu lag voor ons klaar als we naar buiten gingen. Het ontbijt was zeer uitgebreid!

niet: de taartbodem was een beetje aangebrand en ze vroegen er toch 20 euro voor. Je kunt er niet dineren echter liggen er een paar leuke etablissementen in de buurt.