1.925

appartementen Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Goed voor jeugd

Laurens, 5-5-2018
    dit appartement geboekt via een reisorganisatie voor studenten. Voor ons was het prima, goedkoop, makkelijk, alleen de basisbehoeftes en directt aan de piste. Boek dit complex NIET als je opzoek bent naar comfort, luxe en heerlijk ontspannen na het skiën. appartementen zijn gehorig en als je pech hebt zit je tussen de 1000 Engelse studenten. Voor ons dus geen probleem, maar voor families en rustzoekers kan dit als niet prettig worden ervaren. verwacht daarnaast ook niet veel van de schoonmaak of de service, alles is ingericht op massa.

prima plek

Frits vandenbos, 5-5-2018
    heerlijke keuken en gastvrij personeel en eigenaar

Zeker weer!

Willem, 29-4-2018

Prima appartementengebouw direct aan de piste. Ski-in en ski-out. De meeste appartementen zijn recent gerenoveerd. Bij meer dan twee personen, slaap je ook in de woonkamer op uitklap-/uittrekbedden. Jongerenvakanties trekken inmiddels naar het verderop gelegen skigebied rondom Val Thorens.

Op verzoek brengt de bakker iedere ochtend vers stokbrood tot aan je appartement. Gemoedelijk en sfeervol. Après-ski bestaat uit gezelligheid in de lokale kroeg en lekker uit eten. Wij hadden geluk dat de kleine Nederlandse wintersport reisorganisatie een DJ had meegenomen die voor een goede sfeer zorgde. Heerlijk gedanst. Verwacht geen 'rave'party. Voor de nachtbrakers is er zelfs een discotheek/nachtclub.

Graag nog eens terug!

Tiny, 27-4-2018
    Heerlijk ruime schone appartementen op de begane grond met terras, 2 slaapkamers, 2 badkamers, goed ingerichte keuken. Heerlijk zwembad met massagestralen. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Binnenzwembad met Turks stoombad en sauna. Prima uitvalsbasis naar Ardèche, Drôme, Grenoble, etc. Mag wat meer begroeiing hebben, dan valt het geluid van de snelweg ook minder op.

Volgend jaar weer

Addy, 20-4-2018
    Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie
Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9140 reviews