Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Perfect! Aanrader!

Fam. A.
    15-8-2018

Zeer goed! Niet eerder zo mooi aan de piste gezeten. Je kunt hier ook leuk skiën. Een mooie tocht maken waar je de hele ochtend of middag mee zoet bent. Kamer is netjes. Heel schoon. Groter dan normaal. Wij zaten in een 4 persoons appartement. Kinderen sliepen op een zitslaapbank met echte goede matrassen. Kids mogen overal in het zwembad in. Leuk! Ook in de sauna en turksstoombad. Dat het vanaf een bepaalde tijd alleen voor volwassenen was, was voor ons prima. Echt genoten hier. Wij gaan jaarlijks naar een andere plek, maar ik zou willen dat dit appartement ergens anders aan de piste stond. Dan tilde ik het op en nam het mee. De dames achter de receptie zijn van het complex zelf en niet van een reisorganisatie. Dit is veel beter. Zij zijn echt netjes en willen het beste voor je. Als je geluk hebt, heb je een appartement aan de piste. Anders moet je een meter of 30 lopen. Je kunt echt fijn tussen de middag naar je app. terug voor lunch

Heerlijk om tot rust te komen

Marco van der Horst
    11-8-2018

Een prachtige locatie met een prachtig verblijf. Gastvrijheid staat boven aan. Een mooi tussenstop voor de doorreis naar het zuiden , of voor een verblijf van een week. Heerlijk zwembad , veel regionale producten aanwezig . Zo is het allerlekkerste brood te koop van bakker nono . Lokale wijnen , worsten & jam

Fantastisch!

Miranda
    7-8-2018

Zo ongelofelijk mooi! Heerlijk hotel, ruime appartementen, goede bedden ook in de zomer zeer de moeite waard

Alles voortreffelijk!

Bert Kallen
    27-7-2018

Heerlijke plek en huisje!

geweldig.

Anki Boekholt/Jos Mocking
    18-7-2018

De studio is klein maar echt van alle gemakken voorzien.

Het is rustig, , het is een prachtige omgeving.

Het is een geweldige plek voor tochtjes zowel op de fiets als met de auto.

De gastvrouw,- en heer weten alles over de omgeving.

Ze hebben een map samengesteld met tochtjes en daarmee is verblijf van een week echt te kort.

We waren er in juni en het was nog heel rustig. Er is veel te zien en te doen.....kortom een geweldig leuk vakantieadres.

Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9196 reviews