Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhodos

Superfantastisch accomodatie & vakantiebestemming

Anita Boom
    16-6-2018

Wij zijn 3x op Rhodos bij Time To smile (Osiris) geweest en hebben er telkens een super verblijf gehad! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie schone appartementen van alle gemakken voorzien! Zwembad met een gezellige bar en het strand op loopafstand! Het plaatsje Tiranta ligt 7km van Rhodos stad maar dat is goed te doen met bus, fiets of lopend, heerlijk langs het strand! Mooie bezienswaardigheden zijn ondermeer Lindos (witte stad) vlindervallei, Kalithea beach, Kamaros, boottripje naar Simi eiland of dagje Turkije! In Tiranta zelf vind je vele leuke winkeltjes en gezellige eetgelegenheden! Kortom genoeg te beleven 😎 wij hebben er in ieder geval 3x een super fijne vakantie gehad! ☀️😍

Een echte aanrader!!

Prima appartementencomplex tegen een goede prijs

Theo Maessen
    16-6-2018
    Belangrijk voor senioren/mensen die fysiek problemen dat alle appartementen voorzien zijn van een (lig)bad. Er is geen douche. Evenmin is er handgreep. Dit is het enige (maar niet onbelangrijke) minpunt. Goede bedden, regelmatige schone lakens en handdoeken. En voor het personeel niets dan lof. Vriendelijk, service-gericht en bekwaam. Ontbijt, weliswaar eenzijdig, maar meer dan voldoende en smaakvol. Voor het diner staat een uitgebreide kaart ter beschikking. En Grieken houden van flinke porties.

mooie vakantie bij perla marina

hezzy
    12-6-2018
    mooi veblijf, tien minuten lopen naar strands en stad, 5min lopen naar bushokje en grote supermarkt recht tegenover.Nederlands personeel super aardig. Verblijf ligt langs de weg wat een beetje jammer is. Appartement klein maar was goed te doen. niet zo heel schoon, te weining keukenapratuur. eten in restaurant is ook prima.

Geweldig genoten. Zeker nog een keer.

Anita
    11-6-2018
    Niks op aan te merken. Alles was goed verzorgd en netjes. Hele vriendelijke mensen. Goed te doen met bus naar Rhodos stad. En 2 supermarkten kort in de buurt. Auto huren is aan te raden als je meer dan de stad wilt zien. Of je moet al wat excursies boeken.

Fantastisch Top

Angelo en Miranda
    8-6-2018
    Wij waren er voor de 3de keer superappartement super gezellig personeel gezellige bar we gaan zeer zeker terug.
Rhodos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4256 reviews