Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhodos

Heerlijke vakantie!

Marjolein
    17-8-2018

Samen met mijn vriend 1,5 week verbleven in Emerald Hotel. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, was een mooie kamer. Balkon met prachtig uitzicht op de zee. Laag overvliegende vliegtuigen, maar aan dat geluid wen je snel. Nadeel van de kamer was dat er geen schoonmaakartikelen, zoals een afwasborstel, vaatdoek o.i.d. aanwezig was. Hierdoor kun je de gebruikte borden e.d. niet goed afwassen. In de omgeving zitten een aantal restaurantjes en supermarktjes, maar verder niet veel te doen. Je moet echt een auto huren als je meer wilt zien. Personeel van het hotel is heel vriendelijk, zwembaden zijn mooi en schoon en genoeg ligbedjes.

Prima

Jochien
    15-8-2018

Prima hotel. Wij verbleven in een studio. Deze was klein, oud, maar prima te doen. In oktober is het nog mooi weer in Griekenland, maar bij hotel Emerald is niet zo veel te doen. Veel Nederlanders. De bar sloot om 00.00 en al zat het terras nog vol, men werd verzocht om weg te gaan. In de omgeving is eind oktober niets meer te doen. Wij hadden een auto gehuurd, waardoor we het eiland hebben kunnen zien. Rhodos stad lag op een steenworp afstand en daar vaak geweest. Leuke restaurants en terrasjes.

In de zomer is er vast veel meer te doen in de omgeving. Eind oktober dus wat minder.

Betaalbaar hotel en centraal gelegen.

Joris en Irma
    10-8-2018

3 weken verbleven. Kmr 308 hoek straatzijde boven hotel ingang waar veel herrie is. Met ramen dicht en airco (betaald) aan moeten slapen. Eenvoudig hotel met in detail achterstallig onderhoud. Veel Nederlanders in het hotel. Stevig ruim kluisje met sleutel (betaald). Ontbijt is voldoende maar mist fruit. Verschillende soorten brood. De ontbijtruimte is klein en krap. Zwembad ligt aan de achterzijde (zon komt daar pas 11:30 uur !) en is niet zo groot. Het personeel (3 personen!) uit Oost Europa doet zijn best maar staat onder hoge druk wat zich in de schoonmaak kan terug vertalen tot je wat er van zegt. Daarna ging het perfect. Eten en drinken hotel betaalbaar. Pooltafel (€ 2,-). Jammer dat niemand van het hotel even de moeite nam om een grote vertrekkende groep even uit te zwaaien. Maar ja, de receptie is, behalve bij aankomst, ook nooit bezet. Autohuur SkyRent bij Ned. vrouw rechts om de hoek. Supermarkt direct rechts.

Heerlijk, ontspannen vakantie, geslaagde vakantie!

Fam.de Booij
    8-8-2018

Gemoedelijk, kleinschallig appartement met weinig inventaris in de keuken, 2 pits gasfornuis.

Relaxte omgeving !

De eigenaren zijn gewone mensen die je met respect moet behandelen, gezien het werk wat zij verrichten.

Super vakantie

Mascha
    8-8-2018

Wat hebben wij genoten hier.

Vriendelijke mensen, gezelligheid, geen handdoekje leggen, schoon.

Wel erg gehorige appartementen maar hebben ons daar niet aan gestoord.

Alles in de buurt om lekker te eten . San alotte is echt een aanrader.

Lekker een auto huren is een must om het prachtige eiland te verkennen.

Kortom een echte aanrader!

Rhodos scoort een 7,7 uit 10, op basis van 4294 reviews