Sorteren

Reviews over accommodaties in Rhodos

Volgend jaar weer!

Jelma
    7-10-2018

Alles was Perfect hier. Nog nooit zo'n excellente service meegemaakt, fantastisch!

fantastisch

Raymond
    6-10-2018

alles was perfect om de dag schone handdoeken eten was goed drank was goed plaatsje was goed en goed bereikbaar en van daar uit van alles te ondernemen personeel zeer vriendelijk goed zwembad kamers oke was er iets defect werd gelijk gerepareerd ik zal hier zeker nog een keer terug gaan

Goed, maar drukke weg is groot minpunt voor mij.

Marjolein Verhoef
    30-9-2018

Mooi nieuw en schoon apartement met goede bedden. Vriendelijk personeel. Minpuntje is dat het restaurant aan een erg drukke weg ligt. ontbijt is niet echt relaxed op deze manier. Ontbijt redelijk, niet bijzonder.

Dubbel gevoel

Mariette van Schaik
    30-9-2018

Het is een mooi complex, heerlijk zwembad en ze serveren voortreffelijk eten. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Het complex wordt goed schoon gehouden. Het appartement zelf ook, iedere dag nieuwe handdoeken en een opgemaakt bed. Groot nadeel is de gehorigheid daardoor viel de nachtrust zwaar tegen. Je hoort echt alles om je heen, als je daar gevoelig voor bent dan zou ik hier niet naartoe gaan. Appartementen zijn sober en verdienen wel een renovatie. Als je iedere dag uiteten gaat dan is de gebrekkige keuken geen probleem. Het is een beetje dubbel, voor ons geen 2e keer vanwege de gehorigheid en wij betalen de volgende keer liever wat meer voor meer luxe maar aan de andere kant snappen we dat het complex geliefd is. Omgeving is prima, echt een badplaats. Auto huren zeker een aanrader.

Prima appartement !

Veerle
    29-9-2018

Een leuk schoon appartementen complex. Kleinschalig wat ons erg aansprak. Geen handdoeken hoeven leggen bij het zwembad, er was altijd wel een plekje vrij. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, vlak in de buurt zit een bakker waar we elke ochtend heerlijk hebben ontbeten. Kamer werd elke dag netjes schoongemaakt, ondanks er staat dat de handdoeken 1 x in de 2 dagen omgewisseld werden hebben we elke dag schone handdoeken gekregen. Het appartement ligt aan een drukke , maar wel gezellige weg met veel winkeltjes en lekkere restaurant. Het plaatje zelf, en vooral het strand viel ons tegen. Het strand is een kiezel strand wat op zich geen probleem is, maar vooral erg verouderd. Huur je een auto / quad kun je heerlijk zelf op pad in Rhodos wat erg goed te doen is. Zeker ook een aanrader. Het personeel bij Time to smile is echt super vriendelijk !! Ze laten je je "thuis" voelen.