appartementen in Reykjavik

appartementen Reykjavik

We hebben een aantal aanbieders voor Reykjavik voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
Bebsy
Bebsy
Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

Reviews over Reykjavik

• 5Amal11-01-2020

Grote kermis attractie met veel te veel toeristen

Je valt letterlijk over de toeristen. Bij Geysir staan er 100 man te joelen om een spuitende put alles is vertrapt door veel te veel mensen. Eigenlijk alles op de golden circle was zo en dan heb ik het nog op nieuwjaarsochtend gedaan zelf rijdend. Ik miste ook echt de bomen alles is zo kaal door de wind groeit er bijna niets en de hordes toeristen maken veel kapot. Veel slecht weer gehad waardoor wegen afgesloten waren. Je ruikt ook overal zwavel of je nu doucht of de kraan opendraait. Mooi om eens te zien maar niet voor herhaling vatbaar ze maken er een kermis van. De tickets kunnen goedkoop zijn maar het leven is duur in IJsland. Wat ik ook jammer vond dat ik elk restaurantje nergens iets voor kinderen te doen was. Gelukkig vermaakt mijn zoon zichzelf wel maar dat geld niet voor elk kind . Saga museum 16 euro pp binnen 5 min buiten met poppen waar een borst van afgesneden werd, 1 hing er aan een touw

• 3Uitgaanslevenn

januari 2020

• 8Christisn29-11-2018

Super gezellige stad met veel mooi natuur er omhee

Plan je trip goed. Guest houses zijn goed. Schoon en aardig personeel. Huur een auto om van de schitterende natuur te genieten rond om de stad. Uit eten in de stad is heen probleem. Er zijn veel restaurantjes met heerlijk eten. Zeker de moeite waard om ijsland eens te bezoeken!

Gereisd met partner in november 2018

• 7Ron Kouveld03-06-2018

Eens maar nooit meer eten drinken erg duur

Short break 1 ste dag road trip golden circlle geweldig mooi , eten drinken asociaal duur kopje koffie € 6,00. Eten Niiets bijzonders 2 hotdogs € 28 blij dat we doorvliegen naar de USA .

Als tussen stop vliegtickets goedkoop , Je verblijf DUUR. 3 nachten appartement € 650 heb je eigen badkamer 🤑

• 7Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Lien10-05-2018

Leuke stad. Voldoende eetgelegenheden maar wel prijzig! Vanuit Reykjavik voldoende uitstapjes te maken. Bij het VVV kantoor in de stad wordt je goed geholpen. Wij hebben de noorderlicht tour gedaan en gezien. Verder kan je ook heel veel zelf met de auto doen zoals de golden circle. Echt een aanrader met prachtige natuur En architectuur!

• 3Stranden

Gereisd met partner in november 2017

• 8Dettie15-04-2018

Geweldig en KOUD

Wij hebben genoten van de Blue Lagoon en natuurlijk van de Golden Circle tour...Prachtig!! Ik had graag het Noorderlicht willen zien , maar daarvoor was het weer te slecht ..bewolkt en dikke sneeuwbuien .Jammer, maar echt de moeite waard om daar een paar dagen te vertoeven

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 7Tanja05-03-2018

Kleinschalig

Reykjavik is een klein stadje en heeft niet veel om het lijf. In 1 of max. 2 dagen heb je alles goed kunnen bekijken. Het is te voet goed bereikbaar. Verwacht geen hele oude gebouwen. De oudste gebouwen stammen uit 1820 en 1830. Neem vanaf Harpa de gratis shuttlebus naar Parlan en drink een bakje koffie op de vijfde verdieping met een prachtig uitzicht over Reykjavik en omgeving.

• 8Uitgaanslevenn
    • 3Stranden

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Wilma ter Hoeve12-01-2018

Het was een mooie reis

Reykjavik is een mooie stad om als basis te gebruiken om trips door IJsland te maken. Ook de stad zelf is zeer zeker de moeite waard om te bezoeken

• 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2017

• 8Van aggelen12-01-2018

Centrum stad is gezellig en wandel vriendelijk

Schone stad en vriendelijke mensen

Gereisd met partner in december 2017

• 9layka05-01-2018

indrukwekkend!!

in de winter lekker warme kleren

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Martha04-01-2018

Supergeweldig

IJsland is een duur land. Maar super om dit land te ontdekken met een jeep. Zon, regen, kou, sneeuw, harde wind. We hebben alles meegemaakt. Een walvis excursie is zeker aan te raden en natuurlijk het hardrock café voor een local drink. Verder is the blue Lagoon ook een aanrader. Wel van te voren boeken, anders ben je er voor niets. Ook zijn er veel gratis dingen te bezichtigen. De moeite waard allemaal!

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Stranden