Sorteren

appartementen Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

goede vakantie gehad

john
    14-7-2018

We hadden een mooie kamer 45 met een mooi uitzicht over de zee en alles was mooi schoon en ook het ontbijt was goed verzorgd.

Het zwembad voldeed goed en het was prettig dat je gewoon een ligstoel ter beschikking had.

Het was ook prettig dat alles in een rustige sfeer en met goede aandacht werd gedaan.

Uitstekend, topper onder de appartementen!

Jan&Karin
    6-7-2018
    Bij aankomst stond Maria, de eigenaresse, al te wachten. Wij kregen een welkomstdrankje. Op de superschone en nette kamer stond een fles water en raki klaar. Geweldig. Elke dag schoonmaak. Schoon zwembad. Mooi strand. Rustige ligging. Kortom een topper. Studio ruim en netjes en vooral schoon. Goede bedden. Mooi balkon. Ligging prima. Rethymnon is beloopbaar of taxi 5 euro. Eten in de omgeving is uitstekend en goed betaalbaar. Diverse traditionele eetgelegenheden die echt top zijn. Huur een auto en u heeft een top vakantie. Alles is goed berijdbaar. Kleine dorpjes in de bergen voor nog meer rust en traditionele eetgelegenheden en beleving van het Griekse. Helaas kan ik geen minpunten ontdekken die ertoe doen.

Wij gaan elk jaar naar een andere bestemming

Rita Bruns-Dieker
    3-7-2018
    Mooi en net appartement. Score 9-10 vinden wij wel erg hoog. Acht is ook goed. Wij hadden appartement 204 aan de straatkant, erg veel lawaai tot laat in de avond. Wij houden ervan om op het balkon te zitten dus was dit niet prettig. Wij konden ook nergens in de beschrijvingen dit terug vinden. Zowel bij zoover als bij touroperator waar wij geboekt hadden.

Fantastisch we gaan zeker terug!!

Jacqueline van Breukelen
    1-7-2018
    Fantastisch stekkie heerlijk rustig, kamer super schoon. Heerlijke grote bedden. De drukte kan je opzoeken in het prachtige Rethymnon. Heerlijke restaurantjes op loopafstand. Wij komen vast nog eens terug 😍

Fantastische vakantie gehad!

Wilma schotman
    28-6-2018
    Ik kom hier al 20 jaar en het blijft thuiskomen,de mensen zijn zo lief gastvrij en harteljjk,niks is teveel super fijne vakantie gehad op naar volgend jaar thxs maria en georgios😘
Rethymnon (Platanes) scoort een 8,4 uit 10, op basis van 1412 reviews