• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

appartementen in Rethymnon (Platanes)

Reviews over Rethymnon (Platanes)

Geweldige vakantie!!

Amber, 30-1-2018
    Wij hebben en geweldige vakantie gehad! Direct aan het strand en meteen aan de straat met winkeltjes en restaurantjes. Langs de supermarkt om buskaartjes te kopen en tegenover de supermarkt wachten op de bus. In Marinos beach kan je heerlijk ontbijten aan het strand. Het is erg rustig bij het zwembad en je hoeft er niet vroeg op te staan om aan bedjes te komen. Via touroperator hebben wij de jeep safari gedaan en zijn wij op excursie naar de gramvousa gegaan! Je kan het beste zelf naar rethymnon gaan met de bus en daar naar het busstation gaan waar je de bus naar Chania pakt. (Dit is goedkoper dan met een excursie naar Chania).

Schoon en mooi verblijf,vriendelijke eigenaars.

Janny, 25-1-2018
    Dicht bij het strand,rustige omgeving.Goeie bedden.

Zeer fijn

Sabine, 4-1-2018
    Wij hebben hier genoten.Alles is hier piekfijn.Mooi appartement, proper en ruim.Fijn zwembad.Leuke bar en niet prijzig.Mooi strand.

Jean-Pierre en ik hebben genoten!

nicole, 21-12-2017
    Wij hebben genoten Jean-Pierre en ik. Centraal gelegen. Ruime appartementen. Heerlijk eten en dichtbij de zee en zwembad.

Uitstekend!

Elisabeth, 9-12-2017
    Geweldige ligging, dichtbij het strand en het centrum, lieve en behulpzame manager en werknemers. We hadden het heel rustig in de herfstvakantie wat heel fijn was. Heerlijk geslapen (wij houden van harde bedden). We hebben ons zeer vermaakt deze vakantie!
Rethymnon (Platanes) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 1400 reviews