Ramsau am Dachstein

We hebben een aantal aanbieders voor Ramsau am Dachstein voor je op een rij gezet:

appartementen Ramsau am Dachstein

Reviews over Ramsau am Dachstein

zeer gezellig familie hotel

fam mulder harderwijk,
    25-11-2015

Ruime appartementen, prima eten en klein zwembad met bubbelbad. Leuke speelhoek voor jonge kinderen. Door de aanwezigheid van een anage is het ook erg geschikt voor iets oudere kinderen. Zeer aan te bevelen voor families met kinderen tot 12 jaar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

fantastisch uitzicht

belinda,
    24-8-2015

prima tussenstop in de zomer. een schoon en ruim appartement op een rustige plek. leuk voor kinderen door de boerderijdieren. eigenaresse is bijzonder gastvrij en vriendelijk en het ontbijt was uitgebreid en erg lekker!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fraai en complete vakantiewoning

Henk Evers,
    19-8-2012

Wij, gezin met 2 kinderen (8 en 10 jaar) hebben al meerdere zomervakanties doorgebracht in Oostenrijk, doch het appartement "Florian" in het Landappartement Ramsau was tot nu toe de fraaiste. De prijs-kwaliteitsverhouding vinden we (met de bijgeleverde Sommercard) goed. De Sommercard biedt ook in deze regio voldoende mogelijkheden om je twee weken te vermaken.

De woonkamer ligt op het zuiden en sluit aan op het overdekte terras en ruime tuin. De tuin is voorzien van voldoende speelmogelijkheden. Vanuit de kamer heb je zicht op de Rittisberg. Het appartement ligt buiten het dorp in een rustige omgeving. Er zijn meerdere eetgelegenheden op loopafstand van het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prachtig appartement met sauna

Natascha de Korte,
    7-3-2012

Appartement Sunrise in Ramsau is heel modern ingericht met luxe badkamer. Perfect uitzicht over het Dachstein plateau. Fijne droge en natte sauna met mooie relaxruimte met uitzicht over de bergen.

Je kunt voor €19 HP bijboeken in het naastgelegen hotel Ramsaueralm: heerlijk Oostenrijks eten (vier gangen diner) met zeer vriendelijke bediening.

Het skigebied van Schladming ligt wel 10 minuutjes rijden maar dat heb je er wel voor over als je in dit fijne appartement verblijft. Supermarkt en skiverhuur op 5 min afstand.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Prima hotel, geweldige omgeving, zeer gastvrij

naam naam,
    3-10-2011

Een hotel waar je je echt thuis voelt, gastvrij, gemoedelijk, prima keuken en geweldige omgeving

Gereisd alleenreizend in september 2011