Rakovica (Plitvice Lakes)

We hebben een aantal aanbieders voor Rakovica (Plitvice Lakes) voor je op een rij gezet:

appartementen Rakovica (Plitvice Lakes)

Reviews over Rakovica (Plitvice Lakes)

Een super ervaring!

Martijn,
    23-8-2017

Het appartement Medeni in Rakovice nabij de Plitvice meren is rustig gelegen in het midden van een klein dorpje. De mensen zijn mega vriendelijk en heel gastvrij. Er is voldoende ruimte om te spelen in de tuin of spelletjes te doen aan de picknick tafel. Alles wordt in het werk gesteld om een goed verblijf te verzorgen. Het is keurig ingericht, ruim en met veel faciliteiten. De gastheer en vrouw zijn bijzonder vriendelijk ingesteld en willen helpen met alle wensen te vervullen. Onze ervaring was dat dit geen vakantie was, maar een beleving. Vergeet niet om een uitstapje te doen naar de Plitvice meren die op ongeveer 10 minuten rijden van het appartement liggen. Een wandeling daar is gewoonweg geweldig en een uitstapje om niet te vergeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk apartement

Sietske,
    28-8-2016

Mooi appartement, wij zaten in een nieuwe aanbouw, op wat afwerkingen na een prachtige nieuwe kamer. Zeer vriendelijk ontvangst. Heerlijk ontbijt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gastvrij

Marije,
    18-8-2016

Dicht bij park. Hele Vriendelijke Mensen En Erg Ruim appartement. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Ruim appartment vlakbij watervallen

Michel,
    1-10-2014

Het Pool Apartment ligt op nog geen 10 km van de ingangen van het Nationale Park Plitviche. Wij hadden het appartement met 2 slaapkamers boven. Grote huiskamer beneden en grote keuken. Prachtig balkon. Het zwembad is niet al te groot met ijskoud water. Lekker om even af te koelen. De appartementen liggen in het dorpje Grabovac. Op loopafstand (15 minuten) is een klein supermarktje. Verder bestaat Grabovac uiit zes huizen. Heerlijk rustig. Maar met de auto ben je zo in het sprookjesachtige park van Plitviche.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi, maar niet voor jonge kids

Heico,
    17-9-2014

Het appartement is waanzinnig mooi!. We hadden de grootste (1-ste etage) met een bijzonder groot balkon (rond het appartement). De afstand tot supermarkt en de toegang tot de Plitvice meren is kort.

Echter het zwembad is voor jonge kinderen niet aan te raden. De eigenaresse is erg gefrustreerd als de kinderen in het bad springen, spetteren etc etc. Als er ook maar 1 grassspriet in komt gaat ze dit met een schepnet verwijderen. Herhaaldelijk leverde dit ook behoorlijke discussies op met haar. Haar excuus (voor het agressieve gedrag richting de kids) was telkens dat het in het belang van de andere gasten was. Er waren op dat moment geen andere gasten in het bad en degene die er waren waren Nederlands en begrepen ook dat kinderen bij 30 graden in een zwembad willen spelen en geen baantjes willen trekken.

Kortom, een mooi appartement maar niet voor jonge kids (8-10) die na een lange dag willen afkoelen in het bad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014