appartementen in Rakalj

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Rakalj

Reviews over Rakalj

• 10Marcel Verheul07-01-2013

Fantastische plek

UItstekende bestemming voor mensen welke niet in één van de grote toeristische plaatsen willen verblijven. Mensen welke de rust en gemoedelijkheid waarderen. De drukte is echter binnen een half uurtje met de auto te bereiken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

juli 2012

• 10Daniëlle Bosman06-09-2011

In één woord geweldig!

Wij (2 stellen) verbleven in vakantiehuis Mauro (touroperator) in Rakalj. De huiseigenaren, een vriendelijk en gastvrij echtpaar, stonden op ons te wachten bij aankomst. We werden ontvangen met zelfgemaakte wijn en snaps. Zij hebben er alles aan gedaan om ons een zorgenloze vakantie te bezorgen. Als je echt tussen de 'locals' wil verblijven is dit vakantiehuis een aanrader. Als je liever in een toeristisch dorp wil verblijven moet je niet naar Rakalj gaan. Uitgaan kun je erniet, daarvoor moet je echt naar de grotere steden zoals Rovinj (45 min rijden). Rakalj is een klein vissersdorpje met alleen een supermarkt, bar/ café en en klein restaurant waar je overigens heerlijk kunt eten voor weinig! De mensen zijn er erg vriendelijk en gastvrij. Om heerlijk te zonnen, zwemmen en snorkelen hoef je niet ver te rijden. Rakalj heeft een aantal zeer mooie baaien die via een onverharde weg te bereiken zijn. Wat ons betreft komen we er zeker terug!

• 10Cultuur
    • 10Omgeving