We hebben een aantal aanbieders voor Quedlinburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Quedlinburg

Zeer groot en schoon appartement 65 m2

Geert & Ria,
    18-7-2017

Zeer groot en schoon appartement 65 m2 .

Wij hadden op de beneden verdieping ook nog een groot terras met zonnescherm en tuin.

De eigenaren waren zeer vriendelijk en gaven ons uitleg over Quedlinburg en omgeving.

De oude stad Quedlinburg heeft vele monumentale panden uit de 16de t/m 19de eeuw en er worden rondleidingen gegeven . Het stadhuis is 's avonds feestelijk verlicht . Ook heeft het een prachtig kasteel.

Ook de plaats Wernigerode is de moeite waard met ziin lange gezellige winkelstraat.

Verder is ook Thale de moeite waard met 2 kabelbanen.

Voor kinderen ,maar ook voor ouderen is daar veel vertier.

In Thale vind je ook het DDR museum.

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader

monfili,
    15-10-2013

We hadden een appartement geboekt voor 3 personen en kregen een appartement voor dezelfde prijs van 4 personen. Deze was zeer ruim met een nieuwe keuken en badkamer en midden in het centrum van Quedlinburg. Het is vlakbij de markt en er zijn vele eetgelegenheden in de buurt. Ook het restaurant onder het appartement is een aanrader. In de straat zelf is er een supermarkt met een bakkerij. Voor een kleine meerkost krijg je een parkeerkaart waarmee je op een privéparking een eigen staanplaats krijgt en dit op 300m wandelen. Je kan er vele uitstappen maken waaronder Goslar, Wernigerode en Brockenberg. De smalspoorbaan (stoomtrein) vertrekt in Quedlinburg zelf.

Gereisd met vrienden in augustus 2013