Qawra (bij St. Paul's Bay)

We hebben een aantal aanbieders voor Qawra (bij St. Paul's Bay) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Qawra (bij St. Paul's Bay)

Geen Malta weer

Jolanda,
    2-9-2018

Het appartement was netjes. We hadden een kamer met zijzicht en boven het restaurant gedeelte. Ongeveer 10 min lopen naar wat restaurantjes en 2 km naar een voor ons prima strandje met grote stenen ( waterschoenen een must) met vriendelijke mensen die voor 4€ per ligbedje met kussen je stoel plaatsen op een door ons uitgekozen plekje. Eris een trapje aanwezig om in de zee te gaan. Tevens een takel voor mensen in een rolstoel. En de gehele dag lifeguards aanwezig. Ook is er een restaurant ( met een vreselijke stresskip al serveerster/eigenaresse) aanwezig. Wij vonden Malta geen mooi eiland. De maltacruisetour die we hadden geboekt geen niet door omdat wij het zat waren dat de chauffeur veel te laat kwam ( afgesproken om 9.10 wij hebben tot 9.50 gewacht) klacht ingediend bij suprême travel en ons geld gelukkig terug gekregen. Het verblijf in white dolphin was prima

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk genoten

Miranda,
    12-8-2018

Een kamer met zeezicht was prachtig, meubulair was wat verouderd maar de service van het hotel maakte veel goed. 2 keer de congiërge in moeten schakelen vanwege een defect en dit werd onmiddelijk gemaakt. Iedere dag werd er schoongemaakt en de gebruikte handdoeken verwisseld. Receptie was heel behulpzaam en ontzettend vriendelijk. Zwembad was schoon, goed verzorgd, zout water en ook toegankelijk voor maltese mensen hierdoor was er leuk contact met de bevolking. Op basis van logies en dit was met een supermarkt op 5min loopafstand erg makkelijk. Bushalte ligt aan het hotel en de boulevard was gezellig druk! Ook het centrum van bugibba was goed bewandelbaar. Top locatie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima

Lisa Hegger,
    5-6-2018

Prima appartement. Vriendelijk personeel, 24/7 receptie, handoekenservice en restaurant bij het zwembad. Housekeeping was altijd netjes. Vanuit het zwembad uitzicht op de zee. Voor de bushalte hoef je alleen maar de trap op.

Meubilair wat verouderd. Harde bedden. Airco maakte veel herrie en er kwam ook niet veel coele lucht uit. Het zwembad is niet alleen voor appartement gasten, overlast gehad van bewoners van Malta. Ontbijt is niet aan te raden, lunch en diner hebben we daarna ook niet meer geprobeerd.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Voor ons: Malta niet voor herhaling vatbaar

Ludgard en Leo,
    15-3-2018

Service en vriendelijkheid personeel uitstekend! Appartement is ruim en werd dagelijks schoongemaakt. Ook het wisselen van badhanddoeken gebeurde dagelijks. Het appartementencomplex is zeer gehorig en dat is in de nachtelijke uren erg vervelend als overige gasten terugkomen van een avondje stappen en eventueel vroeg opstaan i.v.m. vertrek of aankomst. In ons appartement was de zit-/slaapbank verouderd (voering door kussen gesleten). Het zwembad was in onze vakantie gesloten i.v.m. renovatiewerkzaamheden. In de nabijheid zijn er voldoende leuke bars en restaurants. Ook het boeken van georganiseerde trips zijn in de nabijheid. Wij hebben georganiseerd de hop on-/hop off bus geboekt inclusief free harbour tour. Leuk om te doen. Helaas is er geen strand bij het complex, wel een wandelboulevard.

Gereisd met partner in maart 2018

prima budgethotel

LBE,
    27-1-2018

ligging perfect t.o.v. busstation, zeer centraal gelegen. Lawaai 's nachts van dronken toeristen

Gereisd met partner in januari 2018