appartementen in Punat (Krk)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

appartementen Punat (Krk)

Reviews over Punat (Krk)

• 6Christie20-02-2017

Leuk maar klopt niet met hetgeen ze zeggen......

Punat wordt op het internet onder andere voorgesteld als een surfers-paradijs; Watersport ja..met name gemotoriseerde watersport maar surfen???? Nee!!! Ik heb geen enkele surfer gezien daar. Punat heeft een leuke en gezellige boulevard, redelijke campings, redelijke restaurants maar ik zou het zeker geen watersportcentrum durven noemen zoals ze dit op het WWW doen. Ook qua natuur en de verscheidenheid hierin, die Istrië wel heeft (met name de punt van Istrië), heb ik hier niet ontdekt. Er zijn in de omgeving wel mooie plekjes te ontdekken als je een auto ter beschikking hebt. Wij gingen met de kano's vanuit camping Pila naar een 'verlaten' schiereilandje, welke er recht tegenover lag op korte afstand, tussen de motorboten door.........De natuur aan de kust in Punat is met name afgezet met betonblokken etc. waardoor er geen sprake meer is van een natuurlijke omgeving. Jammer in mijn ogen. Ik was er niet van onder de indruk en ga liever naar Medulin en Kamenjak in Istrië ipv naar Punat.

• 6Uitgaanslevenn
    • 5Zorg voor natuur

juli 2015

• 6hoinjsz16-01-2015

Dubbel

Punat zelf is niets. In de zomer is het er levendig maar wel met de focus op de standaard strandtentjes en vertier. De camping bij het strand is over vol. De sfeer daarin tegen is wel relaxed.

• 4Cultuur
    • 6Stranden

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Niels27-08-2014

Mooie plek voor 1 keer.

Ik zal niet snel terug gaan, ik heb krk denk ik wel gezien. De stranden rondom de dorpen zijn goed bereikbaar maar vaak ook erg druk. Tussen de dorpen liggen minder toegankelijke stranden die zijn vaak een stuk rustiger en worden veel gebruikt door nudisten. Het is geen probleem om daar in je badkleding bij te liggen. De stranden zijn zoals heel kroatie geen zandstranden, dus een matje onder je handdoek is geen overbodige luxe.

Wij gebruikte een kano om bij die strandjes te komen, dit was een stuk relaxter dan vanaf de weg door het struikgewas naar het strand te lopen.

Punat is een leuk toeristisch dorp met allerlei winkeltjes, restaurantjes en barretjes.

Een goede locatie voor een strand vakantie, wij hebben weinig in de dorpen gekeken, KRK stad was leuk, maar niet spectaculair. Vbrnik vond ik wel erg leuk.

Prima locatie voor een strand vakantie, maar dan moet je wel op zoek naar de rustigere strandjes.

• 7Uitgaanslevenn

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

januari 2014

• 9Raoul17-08-2014

Kneuterige badplaats, gelukkig uit de drukte

Fijne en mooie badplaats, ideaal als thuisbasis voor het eiland Krk

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

augustus 2014

• 8irri8803-02-2014

Het niet toeristische Kroatië

Wij zaten in het kleinste van de 2 hotels. Heerlijk rustig en een grote kamer en een dakterras met ligbedden. Restaurantjes te over en ook een paar barretjes. Sommige avonden wat vermaak. Strand in de buurt en voor ons de duikschool waar we onze duikcursus af hebben gemaakt. Ook zijn andere stranden ( mooiere) goed met de auto te bereiken. ook een rondje op het eiland is de moeite waard. ( Zeker op een minder mooie dag)

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7A3ana04-08-2013

Leuk stadje, prachtige omgeving

Punat zelf heeft op zich, behalve de prachtige omgeving, niet enorm veel te bieden. Maar Krk is een prachtig eiland met voor elk wat wils en Punat is een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan bijv. Vbrnik en Krk-stad.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Linda19-02-2013

Schitterend eilandje

Mooi eilandje in het midden van het eiland Krk. Is eigendom van het klooster. Je kan hier een rondleiding krijgen over het eiland en de verschillende gebouwen en tuinen.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Borys31-08-2012

Polecam

Miasteczko znajduje się na wyspie Krk ale nie ma problemu z przedostaniem się na wyspę, ponieważ wyspę z lądem łączy most.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in januari 2010

• 10Bogdan30-08-2012

Miasto

Dosyć duże miasto na wyspie Krk polączonej z lądem mostem.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden