Puerto del Carmen

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto del Carmen voor je op een rij gezet:

appartementen Puerto del Carmen

Reviews over Puerto del Carmen

Prima en mooi hotel met erg slecht eten

René,
    19-3-2019

De kamers zijn keurig. Modern, schoon en prima bedden. De ligging is goed, wel steile wegen om er vanuit het centrum te komen. Het is een aardige wandeling naar het strand, er gaat wel een gratis busje op en neer.

Het personeel aan de receptie is heel erg vriendelijk, bij het restaurant en bar mag aan de gastvrijheid en vriendelijkheid worden gewerkt. Het restaurant is niet gezellig om in de avond te eten, lekker fel TL licht zeg maar. Het ontbijt is prima, de lunch en diner erg slecht. Eén keer in het hotel gegeten, ik heb maar weinig zo slecht gegeten. Misschien net niet getroffen die avond, maar we hadden medelijden met de hotelgasten die all-inclusive hadden geboekt. Het hotel is geheel gemoderniseerd, nu het eten nog.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

prima verblijf, precies wat we zochten

Johan,
    19-3-2019

bijzonder goed, goede service , prettig personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk, wanneer mogen we weer?

Marga,
    17-3-2019

Lanzarote Palm heeft prima appartementen. Goed ingericht, netjes en schoon en vooral...stil! Klein muziekje bij het zwembad, maar verder heel rustig. Tip; wil je de ochtendzon; vraag om kamer 129 tot en met 144. Wil je de avondzon vraag om kamer 55 tot en met 104. Locatie was prima, boulevard en strand..even de weg aflopen. Meer dan voldoende supermarkten op kleine loopafstand. Pinautomaten in de straat. Kortom, alles dichtbij!

Gereisd met partner in maart 2019
    Geboekt bijneckermann.nl
    Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 18-3-2019

Beste Marga,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Ten eerste willen we u bedanken voor de woorden geschreven over ons hotel. Wij zijn blij te weten dat u verblijf naar verwachting is verlopen. Deze reviews helpen ons de service te verbeteren voor in de toekomst. De deuren van ons hotel zullen altijd voor u open staan.

Met vriendelijke groet,

Smartline Lanzarote Palm

Fantastische plek

Jos en Margriet,
    14-3-2019

Gastvrijheid, vriendelijke mensen, iedere dag werd er gepoetst, schone handdoeken, schone lakens.

Prima bed en douche.

Een prima verblijf

Gereisd met partner in maart 2019
    Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 18-3-2019

Beste Margriet,

Met vriendelijke groet,

Smartline Lanzarote Palm

Topper voor het ultieme vakantiegevoel!

Andreas,
    10-3-2019

Een goed onderhouden, rustig gelegen en kleinschalig complex, met ruime en praktisch ingerichte appartementen. Korte wandeling via trap naar boulevard en strand. Winkel met verse o.a. vers broodjes, groenten en fruit op 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl