Puerto de Santiago

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de Santiago voor je op een rij gezet:

Reviews over Puerto de Santiago

Een geweldig verblijf

Chatarina,
    14-2-2018

geweldig genoten in Vigiliapark. Ik had de beschikking over een gerenoveerd

appartement met een uitzicht waar je alleen maar van kan dromen.Zo Mooi.

Als alles klopt is de gehele renovatie van het gebouw voor de zomer klaar.

Geen massatoerisme maar een heerlijk plek om je goed te kunnen ontspannen.

Boodschappen doen bij de lidl , wandelen langs de zeepromenade en een beetje luieren in een van de zwembaden.

De Schoonmaak was prima in orde. Kan niet over het eten oordelen want koken dat deed ikzelf.

Gereisd alleenreizend in januari 2018
    Viktoria Demeter, Directora, 19-2-2018

Geschatte Chatarina,

Hartelijk dank voor uw opmerkingen, ik ben blij te weten dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft.

We hopen je snel weer te zien in Vigilia Park.

Met vriendelijke groet!

Gewoon hartstikke goed verblijf bij Vigilia Park!!

janny & henk,
    11-1-2017

Gewoon letten op prijs en kwaliteit, natuurlijk als je meer luxe wilt en dat alles tot in "the point"geregeld is moet je gewoon 5 of meer ***** kiezen ,maar voor ons als gewoon normale mensen is dit een hele goede bestemming en de service van Vigilia-Park is gewoon goed!! Ondanks dat de appartementen gerenoveerd werden toen wij daar waren hebben we daar geen last van gehad en aldus een heerlijke vakantie gehad met hele vriendelijke mensen om ons heen!!(en ook de omgeving en het uitzicht vanaf de bovenverdieping/zwembad/bar niet te vergeten,was gewoon prima!!).

Ook de Dames van de receptie,ToyToyToy hoor , geen verzoek of vraag was teveel voor hun en ze losten alles op binnen no time,Toppie....!(ook reparatie's / defecte kranen/verlichting etc.waren binnen no time opgelost!

Dan ook nog gekeken naar het ontbijt,ja als je het thuis beter hebt moet je snel naar huis gaan toch?? alles was voldoende ons inziens en anders dan maar 8********sterretjes..kiezen...??? Dus Prima verblijf gehad!!

Gereisd met partner in november 2016
    Viktoria Demeter, Directora, 19-2-2018

Beste Sennie,

Heel erg bedankt voor je warme woorden, vooral van onze receptie medewerkers!

Het maakt ons blij om te weten dat ze genoten van hun vakantie bij ons.

Ik hoop je snel weer te zien!

Vriendelijke groeten,

Redelijk

Carla&Wiljan,
    25-9-2016

Groot complex, niet erg rustig, voorzijde aan een weg achterzijde aan het zwembad.

Er is wel restaurantzaal maar die is niet in gebruik.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam ( van verschillende nationaliteiten), in het eerste appartement was geen warm water , en kregen we gelijk een ander appartement .

Appartementen redelijk nieuw maar karig ingericht qua pannen en servies, je kunt de buren niet op de koffie uitnodigen, tenzij ze hun eigen bekers meenemen.

Mensen die slecht ter been zijn moeten hier absoluut niet naar toe gaan, vanwege de vele stroomstoringen deed de lift het vaak niet.

Maar prijs/kwaliteit verhouding prima want we hebben een heel redelijk bedrag betaald voor 14 dagen.

Gereisd met partner in september 2016

Prima voor herhaling vatbaar. Lekker rustig hotel

Kim,
    10-8-2016

Afgelopen augustus ben ik naar Arena Suites geweest. Aardige Echte Spaanse mensen achter de Bali. Die je overal mee kunnen helpen. Van 09:00 sochtends tot de zon onder gaat is er zon. Wij hadden half pension. Het hotel schikt over een eigen restaurant. Dit restaurant is tijdelijk gesloten, doordat het hotel een week van te voren was overgenomen door nieuwe eigenaren. Wij aten bij het hotel er tegen over van de Blue Sea keten. Het eten was erg simpel. Als je na 20:30 kwam was het eten niet meer lekker, doordat het te lang stond. Het eten zal Arena Suites binnen enkele maanden weer zelf gaan doen. De ligging van het hotel is prima! 3 minuten lopen naar het strand La arena en daar zijn ook de winkeltjes. Het echte centrum van Puerto de santiago is 10 minuten lopen daar zijn ook uitgaan gelegenheden. De bus is makkelijk binnen een uur ben je in Playa de los Americas, siam mal en het SUPER COOLE TOP #2 VAN DE WERELD EN #1 van de wereldwaterpark! Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Geweldige plek & hotel

Emma,
    8-8-2016

Het appartement was super! Heel erg ruim, 2 badkamers en 3 slaapkamers. Ook hadden we een fijne keuken met wasmachine! Helaas geen afwasmachine.. Ook was er een airco in het huisje, hij maakte wel geluid. Dat zijn ook de enige kleine minpuntjes. Het balkon was mega ruim en had fijne ligstoelen. We hadden mooi uitzicht over de zee en de Los Gigantes. De wifi was ook heel goed in ons appartement wat ik een groot pluspunt vindt! De kamers werden elke dag schoongemaakt en om de dag werden de bedden verschoond. De mensen die er werkten waren ook heel aardig! Het was een hele leuke vakantie op een prachtig eiland!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016