Puerto de la Cruz

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto de la Cruz voor je op een rij gezet:

appartementen Puerto de la Cruz

Reviews over Puerto de la Cruz

Aanrader!

Chris,
    17-1-2019

We hebben hier 8 dagen verbleven. Ligt centraal in een wat rustigere buurt. Alles is op loopafstand. Tip, huur een auto om heel het eiland te verkennen. Verder zeer vriendelijk personeel. Wij hadden een vernieuwde kamer, zwembad/tuinzicht. Deze kamers zijn groot en voorzien van een keukentje. De kamer was schoon, wat wij erg belangrijk vinden. De bedden lagen heerlijk. Enkel minpuntje was, dat de kamer wat gehorig was, vanuit de gang, je hoorde andere gasten soms voorbij komen. Desondanks stoorde ons dit niet. Wij hadden enkel logies. In de buurt zijn er genoeg restaurantjes om te ontbijten/lunchen/dineren. Ook is er een supermarkt in de straat.

Kortom een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Prijs/kwaliteit: zeer tevreden!

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goed verblijf, erg leuk stadje!

R. M,
    9-11-2018

Prima verblijf, ruime kamer, leuk zwembad (niet al te groot). Ligging op zich goed, wel erg stijl op de weg terug van boulevard / centrum, maar met taxi ben je voor 4 EUR zo terug bij het appartement.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heel erg prettig

Sophie,
    9-11-2018

Het is fijn dat je in je appartement alles hebt wat je nodig hebt. Verder is er een zwembad, restaurant, bar en parkeergelegenheid. Strand, restaurants, bars, winkels en boulevard zijn op loopafstand. Neem een taxi en voor €3,40 zit je op het mooiste strand van Puerto de la Cruz. Op drie minuten lopen zit een busstation waarvandaan je naar de hoofdstad Santa Cruz kan. Weet wel dat je aan de noordkant van het eiland zit, waardoor het weer wisselvalliger is dan aan de zuidkant. Wel is hierdoor dit deel van het eiland heel erg mooi!

Gereisd met partner in oktober 2018

Prettige accomodatie

Jeanette,
    30-9-2018

Het hotel is duidelijk gerenoveerd en de kamers zien er goed uit, modern, onbeschadigd en schoon. Goede douche! Het personeel is heel vriendelijk.

Het complex heeft geen fancy zwembaden, maar wat er is is schoon en goed. Op het dak van het hoofdgebouw is een extra zwembad wat is voorbehouden aan nudisten en dit is alleen toegankelijk met een extra kaart. Elke avond is er iets aan muziek, er is geen kinderentertainment. In de tuin kan er midgetgolf worden gespeeld en zijn er sportapparaten. Jammer genoeg wordt de tuin 's avonds niet verlicht. Het eten is goed, veel keuze in visgerechten. Het lopen naar het centrum of naar zee vond ik goed te doen, wel steil. Minpunten: de lounge/bar en het restaurant worden met wit licht verlicht en dit maakt het niet gezelliger. Een gedeelte van de kamers bevinden zich bij de ingang van het complex en aangezien er 's nachts taxi's, busjes en touringcars aankomen geeft dit behoorlijk wat overlast.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Zonder kinderen prima te doen

Linda,
    9-9-2018

Simpel hotel niet bijzonder maar voor de prijs goed genoeg. Ontbijt was prima buffet met alles erop en der aan. Avond eten weet ik niet aangezien je als man niet met slippers en korte broek naar binnen mag. Personeel is vriendelijk. Voor kinderen mag er wel wat meer gebeuren. Zijn streng in het zwembad met springen en spelen mag niet altijd voor andere gasten. Luchtbedjes mogen niet. Animatie was echt triest spraken ook alleen spaans. Mini zwembad wel oke maar een kind van 6 is daar weer te oud voor. Ze hebben wel handdoeken service voor 10 euro borg per handdoek. Lunch gedeelte kan er mee door maar je mag als je nat bent niet naar binnen. (met kida vervelend). Kamers zijn op de bedsen na prima alles erop en der aan. (Keukentje, zitgedeelte, badkamer). Bij vertrek netjes plek voor je bagage en ze hebben een douche gelegenheid zodat je je nog kan opfrissen als je weggaat. Hotel oke maar zal er niet zo snel naar terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018