appartementen in Praag

appartementen Praag

We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

Dagen regen76781010997677

Reviews over Praag

• 10Miranda Ruijtenburg27-09-2020

Geweldig mooie stad !!!

Wij hebben onlangs 5 dagen in Praag vertoefd en genoten van deze geweldig mooie stad !! We waren hier in coronatijd dus Praag was heel rustig om alles te bezichtigen , ons hotel lag werkelijk op een super locatie op het oude stadsplein met prachtige gebouwen en kerken en vanaf hier konden we alles aanlopen en met 5 dagen prachtig weer hebben we alles kunnen ontdekken wat op ons lijstje stond ; Oude stad , Praagse Burcht , Karelsbrug , Wallenstein en de paleistuinen , Joodse wijk , Mala-Strana , Petrienheuvel , Nieuwe stad etc etc... Voor het Trojapaleis hebben we het openbaar vervoer gepakt , aangezien dit toch wel een eindje buiten Praag ligt , maar wat is dit ook en aanrader ! Wel waren wij blij dat we elke avond weer terug op "ons Plein " kwamen omdat wij dat toch het mooiste deel van deze stad vonden . Praag ; je moet deze unieke stad gezien hebben !!!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2020

• 9Corina11-12-2019

Wat een prachtige stad! Met mooie statige gebouwen, Praagse burcht, Karlsbrug, astronomische klok, vele kerstmarkten.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2019

• 9Petra01-12-2019

Fantastisch!!

Geweldige stad!! In een woord PRACHTIG!!

Gereisd met partner in november 2019

• 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Fam. Van der Zeeuw26-09-2019

Super stad

Zeer mooie stad, geen winkelstad ( veel duurder)indrukwekkende gebouwen.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in september 2019

• 4Ferry17-08-2019

Nooit meer

De gebouwen zijn prachtig, stad erg groot en vreselijk druk. De winkels allemaal het zelfde souvenirs en glaswerk, sieraden. Praag is met eten en drinken abnormaal duur!!! Stugge mensen met een kort lontje!! Voor ons nooit geen praag meer!

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 7Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Szabó Zoltán14-08-2019

Beautiful city

We went to Prague for 4 days, these 4 days were enough to see everything in the city. The petrin tower was amazing, beautiful view to the city. The pubs are great, amazing beers and mood. There was a place where some oldschool songs played like "wonderwall","we will rock you" and the people were singing the songs, drumming on the table. It gave me goosebumps. Would recommend seeing it atleast once!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Liek08-08-2019

Mooi maar wel commercieel

Praag heeft een prachtige geschiedenis. Je kan er de hele dag rondlopen.

Maar de prijzen zijn zeker vergelijkbaar met Nederland. 2 koffie en 5 gebakjes kost in Praag E30,- Een Trdelnik (schoorsteencake) met slagroom en aardbeien kost omgerekend E5.- per stuk. Dus als je met 3 kinderen bent dan is dat toch een behoorlijk bedrag. Een braadworst op straat kost ookE5.- Als je daar rekening mee houdt dan zul je Praag prachtig vinden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

juli 2019

• 8Fam. Bruinsma04-08-2019

Het was fantastisch en nog een vakantie waard!

De oude stad van Praag was heel indrukwekkend met hele mooie monumentale gebouwen. Het centrum was ook heel gezellig met terrasjes en vermaak. Er is ook een heel groot winkelcentrum het Palladium waar je leuk kan shoppen en vooral lekker kan eten bij Thai Thai een Thais restaurant. Verder is er de Karelsbrug waar je een mooi uitzicht over het water hebt. De tekenaars die een mooie tekening van je kunnen maken. Ja we hebben echt genoten!

• 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Iris03-08-2019

prachtige stad, zou er meer tijd willen hebben.

Het is er heel mooi en door onze studenten korting konden we goedkoop overal in.

Ze zeggen echter dat je overal kan pinnen en dat je niet veel kronen moet kopen, maar dat viel bij ons wel een beetje tegen. Dus ik raad aan dat je kronen koopt voordat je echt in Praag bent want anders verlies je geld bij je wisselkoers.

En de Tsjechen die er werken zijn ook over het algemeen niet allemaal zo vriendelijk, gelukkig was het verder een prachtige stad dus was het niet heel vervelend, we hadden dan ook eigenlijk te weinig tijd.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur