Potsdam

We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Potsdam

• 9paul10-08-2006

Mooie stad Potsdam waar je zeker heen moet gaan als je enkele dagen in Berlijn bent.ongeveer50 min reizen. mooie kasteelen,(Sans Soucy)parken,hollandse molens hollandse wijk.orginele Brandenburgertor?wij zijn dit jaar speciaal teruggegaan hiervoor. er is genoeg te doen.filmstudio,boottochten,enzz Hotel Mercure Potsdam was ook zeer gastvrij.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd in augustus 2006

• 9ruud16-07-2014

Prachtige stad

Wij zijn door Potsdam bijzonder aangenaam verrast. Er is zoveel te zien, eigenlijk 1 groot openluchtmuseum. We waren van plan om ook Berlijn te bezoeken maar dat hebben we deze keer overgeslagen en zijn alle dagen in Potsdam en omgeving gebleven. Brandenburgerstrasse is een leuke straat met winkels en restaurant. Hollandisches Viertel aardig om te zien maar toeristisch. Park Sanssouci is indrukwekkend met als hoogtepunt het gelijknamig paleis en het Neuest Palast.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2014

• 9BenK25-09-2012

Mooi en kneuterig stadje

Een gezellig stadje om een dag of twee rond te lopen. Vooral de zijstraatjes van de winkelstraat zijn erg leuk, daar vind je bijzondere winkeltjes en leuke restaurantjes. Ook de bekende bezienswaardigheden zijn de moeite waard.

• 9Sfeer in stad

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving

augustus 2006

• 8akred4722-04-2012

leuke stad waar nog volop wordt gerenoveerd

ik was hier voor het laatst in 1995, toen waren veel gebouwen in erg slechte staat na 40 jaar zonder onderhoud.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 7wullepie24-04-2012

Leuk om een keer heen te gaan

veel mooie oude gebouwen, paleizen, omringd door de natuur. En dat maar ca. een uurtje rijden vanaf Berlijn.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 10Annette13-02-2017

Mooie stad met geschiedenis

Moeite waard van bezoeken: Sans Souci , Hollandse wijk en gewoon wandelen door de zijstraten van de winkelstraat met verrassend leuke winkeltjes

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 9pietmiske04-06-2008

een mooie stad in contrast met Berlijn.Samen de moeite waard om te bezoeken.Potsdam: relaxed,sfeervol,leuke winkels,rstaurantjes etc.Ga dit jaar opnieuw,was nog niet uitgekeken.

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd in juni 2008

• 8Peter03-03-2005

Potsdam was voor ons een aangename verrassing. Van Hypermoderne winkelcentra tot immense kasteeltuinen.Er is zelfs een hollandse wijk! Omgeving met veel water en een goede verbinding met Berlijn. Wij zijn er nog niet uitgekeken en gaan dit jaar weer. Steeds als je denkt dat je alles gezien hebt, hoor je weer van wat nieuws. Algemene sfeer van de stad is apart : er wonen veel jongeren en kunstenaars. Filmstudio's is een aanrader. Het park erbij is wat oubollig, maar de studio's zelf zijn modern: Duitse GTST wordt er opgenomen.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in maart 2005

• 7Saskia06-01-2013

Leuke stad

Veel cultuur en parken om in te wandelen

• 6Sfeer in stad
    • 8Omgeving