We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Potsdam

sfeervol appartement

Lieke Majoor,
    25-8-2014

Een mooi en gezellig ingericht appartement op korte afstand van het park Am Neuen Garten met zijn 2 paleizen. Het ligt aan het einde van Das Holländisch Viertel. Goede loopafstand naar het centrum en ongeveer 2km lopen van het park Sanssouci.. Groot 2-persoons bed slaapt prima. Bank in de kamer kan ook een 2-persoons bed worden, maar voor 4 personen is de woonkamer wel wat klein.Keuken ruim ingericht met o.a een luxe koffieapparaat, oven. Kruiden en koffie en thee ruim aanwezig. Ook theedoeken en handdoeken. Ruime badkamer met bad. Ook daar uitgebreid met föhn, shampoo, douchegel. Zomers een koel appartement. openslaande deuren naar het terras van 2x2 aan het uiteinde van de bewonersparkeerplaats. Ongezellig. Zelf de auto parkeren op straat in de buurt, indien er plaats is. Lidl op 1 km afstand.

Gereisd met partner in juli 2014